Marketingová analýza PR 360

Marketingová analýza PR 360

Pokud se chcete pohnout z místa, potřebujete vědět, kde se nacházíte a jak funguje svět kolem vás.

Ve světě byznysu vám s orientací na trhu pomůže naše marketingová analýza. V té podrobně zmapujeme silné a slabé stránky vaší byznysové strategie, potenciální komunikační kanály i aktivity vaší konkurence. V dokumentu najdete také doporučení, jak získané poznatky využít v online i offline marketingu.

Marketingovou analýzu zahájíme setkáním, na kterém se seznámíme s vaší firmou i tím, co vás v marketingu trápí. Poté prozkoumáme váš web, klienty, PR i marketing a tyto aktivity porovnáme s konkurencí. Na základě zjištěných dat pro vás stanovíme nejvhodnější marketingové nástroje a propojíme je v ucelenou marketingovou strategii. Výstupem naší práce je dokument a workshop, kde vám odprezentujeme naše poznatky a doporučený marketingový plán i rozpočet na 12 měsíců.

Analýzu vždy připravujeme na míru, nejčastěji obsahuje:

  • SWOT analýza

    SWOT analýza

  • SWOT analýza

    V čem jste jako firma silní a kde jsou vaše slabiny? Jaké jsou silné a slabé stránky vašeho marketingu? Jaké příležitosti a hrozby na vás čekají na trhu, kde působíte?

  • Analýza konkurence

    Analýza konkurence

  • Analýza konkurence

    Jak je na tom po stránce marketingu vaše konkurence? Je před vámi nebo za vámi? Co si z její komunikace můžete vzít pozitivního pro sebe?

  • Brand

    Brand

  • Brand

    Jak je vaše značka vnímána na vašich trzích? Jak je prezentována? Jak se vám daří budovat její hodnotu?

  • Korporátní identita

    Korporátní identita

  • Korporátní identita

    Odpovídá vaše korporátní identita aktuálním trendům? Vyjadřuje podstatu vaší značky a vašeho byznysu? Pomáhá vzbuzovat ty správné emoce?

  • Produkty a služby

    Produkty a služby

  • Produkty a služby

    Jak konkurenceschopné je vaše produktové portfolio? Pomáhá vám vytvářet unikátní nabídku nebo by zasloužilo doplnění?

  • Mix nástrojů PR 360

    Mix nástrojů PR 360

  • Mix nástrojů PR 360

    Jak se vám daří využívat integrované komunikace? Využíváte na maximum synergického efektu provázání všech vašich komunikačních kanálů?

  • Komunikační strategie

    Komunikační strategie

  • Komunikační strategie

    Má vaše komunikace dlouhodobý směr a cíl? Daří se je držet? Nebo je každá vaše kampaň obsahově i vizuálně jiná?

  • Marketingový plán

    Marketingový plán

  • Marketingový plán

    Máte definovaný marketingový rozpočet? Máte definované cílové skupiny? Víte, čeho konkrétně chcete jako firma dosáhnout?

Za naše ceny se nestydíme

Zvolte variantu analýzy, která odpovídá vašim potřebám a rozpočtu.

3 000 Kč

Rozpočet je moc malý, dobrou radu vám ale dáme zdarma. Práci agentury za tuto částku nepořídíte, naši pomoc ale můžete mít i tak. Sociální sítě totiž školíme v naší PR Akademii. Investujte chytře – do vzdělání a do sebe.

0
80 000 Kč

Základní analýza s návrhem strategie pro menší rozpočty.

0
100 000 Kč

Standardní analýza konkurence s podrobným návrhem strategie i marketingového plánu.

0
140 000 Kč

Plnohodnotná analýza konkurence s detailním návrhem marketingového plánu včetně doporučení pro jednotlivé komunikační kanály.

0
200 000 Kč

Marketingová analýza pro rozpočty nad 5 milionů korun.

1

Pojďte do toho s námi!

Cítíte, že kompletní analýza vašeho marketingu je dobrý start pro to, aby váš byznys nabral vítr do plachet na cestě k lepším výsledkům? Ozvěte se nám. Máme za sebou desítky projektů pro menší klienty i velké korporace. Jsme sehraný tým a moc dobře víme, že víc hlav víc ví. Své zkušenosti teď nabízíme i vám.

Kontaktujte nás

Mareketingova analyza

Analýza je jen začátek

Po 9 letech v oboru a 300+ projektech víme, že se o kampaních vyplatí přemýšlet s nadhledem. Proto propojujeme jednotlivé PR a marketingové taktiky do komplexnější strategie PR 360. Přečtete si o ní víc zde.