Poprvé jako marketingový partner BVV. Na Mezinárodním strojírenském veletrhu poskytneme konzultace PR a marketingu
Naše agentura se letos stala hlavním partnerem Brněnských veletrhů a výstav a Regionální hospodářské komory Brno pro PR a marketing. Na nadcházejícím Mezinárodním strojírenském veletrhu proto nabídne všem vystavovatelům bezplatné konzultace v těchto...
Přečíst novinkuNa co si dát pozor při tvorbě mediální analýzy a s čím může pomoci?
Hloubková mediální analýza je v oboru PR komunikace nepostradatelným nástrojem, který může napovědět důležitá východiska pro tvorbu strategie. Musí však být uchopena správně. V záplavě dat, která po zadání dotazu vyplivne monitorovací aplikace, je...
Přečíst novinkuNáš marketing director přednášel na SEO BootCamp 2023
První ročník exkluzivní komunitní akce českých specialistů na SEO se uskutečnil v druhé polovině září na Vysočině. Na exkluzivní setkání úzkého kruhu odborníků jsme vyslali šéfa našeho webového a marketingového oddělení.
Přečíst novinkuOptimistický výhled pro PR agentury, příjmy podle APRA v budoucnu porostou
PR agentury mohou hledět do budoucna s větším optimismem. Podle výzkumu společnosti STEM/MARK, který si objednala Asociace public relations (APRA) čeká v letošním roce lepší výsledky zhruba šedesát procent PR agentur.
Přečíst novinkuStavebnictví, moderní technologie nebo pojišťovna
Rozšiřujeme portfolio o 5 nových klientů! Media relations od léta zajišťujeme pojišťovně YOUPLUS a českému výrobci technologie Senzomatic. Nové klienty hlásíme i na marketingovém oddělení agentury, kde zaštítíme vznik nových webů pro společnosti...
Přečíst novinku