Novinky

Historicky první brněnský warm-up k soutěži Young Lions je za námi. Jako generální podporovatelé akce máme radost, že dorazila řada talentů a na jižní Moravě je tak zájem poměřit síly s nejlepšími českými mladými marketéry. Na akci vystoupili René Jež a Katka Pokorná, kteří představili pravidla soutěže, tipy na kreativitu a dodali publiku odvahu se zúčastnit. Za Lesensky...

Do roku 2020 vstupujeme s pěticí nových klientů. S PR strategií pomůžeme společnosti Xella a jejím produktům včetně pórobetonových tvárnic Ytong, dále také jazykové škole Lingua, značce Tork i sociální síti pro domácí mazlíčky Animal Breath. Náš marketingový tým také připravuje komplexní analýzu pro prodejce audiotechniky Audigo.cz.

Přestože je Honza Polzer hlavně specialistou na volné noze, patří mezi naše dvorní programátory a přímo na půdě agentury jej potkáte často. Odborník na Drupal, autor mnoha knih a blogger s námi spolupracuje už mnoho let. K desátému výročí agentury jsme se architekta našich webových zakázek zeptali na společné začátky, ale také na vztahy freelancerů a agentur či budoucnost...

Bezplatné konzultace budou věnované konkrétním oborům a proběhnou v sídle komory na brněnském výstavišti v době konání velkých veletrhů v březnu a dubnu.

Do 13. března  jsou otevřené registrace do prestižního tréninkového programu. Lidé do 30 let z oboru reklamy, marketingu a public relations mohou nyní přihlásit a zapojit se tak do soutěže, která již dvanáctým rokem pomáhá mladým profesionálům výrazně urychlit rozvoj jejich potenciálu. Letos poprvé se navíc program přiblíží mimopražským uchazečům, zahajovací akce se s naší...

Agenturní aktuality

Přestože je Honza Polzer hlavně specialistou na volné noze, patří mezi naše dvorní programátory a přímo na půdě agentury jej potkáte často. Odborník na Drupal, autor mnoha knih a blogger s námi spolupracuje už mnoho let. K desátému výročí agentury jsme se architekta našich webových zakázek zeptali na společné začátky, ale také na vztahy freelancerů a agentur či budoucnost...

Hromady řízků, hora bramborového salátu, domácí cukroví, vědomostní kvíz, převleky za známé osobnosti. V takovém duchu se nesl vánoční večírek naší agentury, kterým jsme definitivně uzavřeli letošní úspěšný rok.

Jeho revírem je marketing a jeho svižné pracovní tempo bude nyní rytmem našeho kreativního oddělení. Alex Fiala přináší do Lesensky.cz smysl pro detail, neotřelé nápady a dvacet let zkušeností v marketingu. Nový kreativní ředitel nám v rozhovoru popsal svou cestu k reklamě, vztah ke specifikům agenturní práce i své osobní tipy na trendy v příštích letech.

Od září se novým členem našeho marketingového oddělení stává Alexandr Fiala, který má mnohaleté zkušenosti s kreativními kampaněmi a reklamním prostředím. Pod jeho vedením plánujeme rozšířit kreativní potenciál a nabídnout trhu moderní ucelené kampaně v rámci našeho firemního konceptu PR 360®.

Náš PR tým od března rozšířila bývalá reportérka a šéfredaktorka Anna Fajkusová. Těší se na práci s klienty z finanční a lifestylové oblasti i na poznávání nových témat.

Případové studie

Čtrnáct tun slávek dovezených přímo z Holandska, 36 pražských restaurací, 7 velkoobchodů, 13 055 prodaných voucherů, 23 085 unikátních návštěvníků webových stránek a 63 mediálních výstupů. To jsou výsledky zářijového projektu Prague Mussel Week (PMW) na jehož aktivní komunikaci jsme se podíleli. Jako stěžejní nástroj pro komunikaci jsme přitom zvolili edukativní public...

Systém stravenek patří stále mezi nejpopulárnější zaměstnanecké benefity současnosti. V srpnu letošního roku k němu avizovalo ministerstvo financí zásadní změnu v podobě náhrady finančním příspěvkem. Mediální debata se od původního tématu záhy rozšířila na význam stravenek v českém prostředí. Velkou zásluhu na tom měla i naše komunikace stanoviska Družstva CBA, které tak...

Společnost Green Ways je jedním z největších evropských výrobců a distributorů zelených potravin. V únoru 2019 firma představila nový produkt – zelený ječmen s příchutí jahod. K novému produktu s názvem Dětský Ječmen jsme připravili vizuální a obsahový koncept. Ten jsme poté promítli do obalového designu, merchandise, tiskovin i celé marketingové stragie k uvedení produktu...

Grafická podoba outdoorové kampaně, vstupenek, diplomů a kompletní PR strategie. To je souhrn našich aktivit, kterými jsme v loňském roce pomohli uvést v život rozlučku fotbalisty Luboše Kaloudy s fanoušky. Výsledkem tak bylo nejen utkání fotbalových hvězd, ale také hojná účast na samotné akci. Na brněnský stadion na Srbské zavítalo přes 4 000 návštěvníků.

Společnost Rieter CZ se zabývá vývojem, výrobou a servisem strojů pro předení. Poskytuje globální služby a je technologickým lídrem v tomto specifickém odvětví. Pro Rieter CZ jsme redesignovali firemní web.

Blog

Pražské kino Dlabačov hostilo ve čtvrtek 9. listopadu konferenci Lovebrand. Vystoupilo na ní celkem osm inspirativních řečníků, kteří mluvili o tom, díky čemu se jejich značka stala natolik oblíbenou. O své zkušenosti se podělili třeba zástupci z Ikey, Liftaga či AirBank.

Na PR Summitu jsme strávili nabitý den ve společnosti mnoha dalších PRistů, marketérů a také HRistů. Akci pořádala Asociace public relations agentur. Diskutovalo se o aktuálních HR trendech a jejich provázání s public relations a marketingem. Přečtete si, jaké byly zásadní poznatky a nejzajímavější body konference.

Přemýšlíte nad vytvořením vlastní webové stránky? Pak možná zvažujete, jaké technické řešení zvolit. Vše má svá pro a proti, a to včetně tvorby webových stránek zdarma a svépomocí. Popsali jsme pro vás 3 nejčastější problémy, s nimiž jsme se sami setkali. Po jejich přečtení možná usoudíte, že je přeci jen lepší ušetřit čas i peníze a spolehnout se na profesionály.
 

Čtvrtek patřil na půdě Regionální hospodářské komory, jednoho z klientů naší agentury, první konferenci z projektu PR akademie. Akci jsme věnovali PR a marketingové komunikaci před volbami. Přes třicet odborníků z řad starostů, zastupitelů i PR specialistů politických stran si poslechlo rady a názory pěti řečníků vztahující se ke komunikačnímu plánu, GDPR, správě...

Ve čtvrtek 24. května se na půdě Regionální Hospodářské komory Brno konala první akce našeho projektu PR Akademie. Jejím tématem byly nejčastější chyby v PR a marketingu. Seminář ukázal všem účastníkům celou řadu správných i chybných řešení z praxe. Zároveň jim na konceptu PR 360® demonstroval, jak v PR a marketingu vybrat a využít ty nejefektivnější nástroje.

Novinky Lesensky.cz

Chcete s námi spolupracovat?

Chcete s námi dělat stejně skvělé projekty? Nebo se k nám přidat do týmu? Pošlete nám vzkaz a my se ozveme – s nápadem na spolupráci, kampaň či s pozvánkou na setkání u nás v kanceláři.

Kontaktujte nás

Kontaktní formulář

Pokud potřebujete cokoliv vědět, napište nám. Můžete se zeptat na naše služby a nabídku nebo jen tak zanechat jakýkoliv vzkaz.