Novinky

Na PR Summitu jsme strávili nabitý den ve společnosti mnoha dalších PRistů, marketérů a také HRistů. Akci pořádala Asociace public relations agentur. Diskutovalo se o aktuálních HR trendech a jejich provázání s public relations a marketingem. Přečtete si, jaké byly zásadní poznatky a nejzajímavější body konference.

Aqualand Moravia patří k našim nejvýznamnějším klientům již od roku 2014. Největší a nejmodernější tuzemský aquapark je pro nás výzvou nejen proto, že dělat public relations zábavním turistickým cílům není v jejich obrovské konkurenci snadné, ale také pro svůj význam v regionu. I po několika letech spolupráce se snažíme přicházet s novými nápady a metodami, abychom zaujali...

Výkonná rada Asociace PR agentur (APRA) pověřila náš tým přípravou podkladů pro média s  tématem blížícího se PR Summitu, který se uskuteční už ve středu 12. září. Jaké bude hlavní téma setkání PRistů? Bude to PR pro služby náboru a employer brandingu, které je nám blízké.

Naše agentura rozšiřuje svůj záběr v oblasti sportovního marketingu. Do portfolia klientů ze sportovního prostředí jsme přivítali společnost Jump-Tandem, která se zaměřuje na parašutismus a tandemové seskoky. Kromě pravidelné propagace rekreačních seskoků zahrnuje naše spolupráce také mediální podporu profesionálních sportovců a mistrovství světa v disciplíně wingsuit...

Šikland se o víkendu proměnil v jedno velké láskyplné dějiště. Přírodní areál hostil Festival lásky, který patřil nejen zamilovaným, ale samozřejmě i rodinám nebo přátelům. Návštěvníci si mohli poslechnout známé hudební interprety, vyzkoušet zábavné atrakce, a také se stát svatebčanem na největší české svatbě, která se uskutečnila přímo na hlavním podiu. My jsme byli u...

Agenturní aktuality

Kromě grafičky Veroniky Šiškové (rozhovor s ní si můžete přečíst zde) se před nedávnem agenturní tým rozrostl také o copywriterku a contenťačku Terezu Ticháčkovou. Přečtěte si, jak se jí u nás líbí a jak si našla cestu k marketingu.

Tým Lesensky.cz se nedávno rozrostl o dalšího člena, grafičku Veroniku Šiškovou, která vytváří grafické podklady či návrhy webových stránek pro projekty PR i marketingového týmu. Přečtěte si, jak se jí v agentuře líbí nebo co dělá ve volném čase.

Naše agentura má novou posilu v PR týmu – pětadvacetiletou absolventku Univerzity Palackého a Ostravačku Evu Pětvalskou. K PR a marketingu přičichla už během studií, v inspirativním prostředí naší agentury teď chce své zkušenosti rozšířit. Milovnice kávy a černého piva nám bude platnou posilou nejen v PR, ale i v mimopracovních aktivitách.

Náš PR tým se rozrostl o dalšího staronového člena a agentura zároveň o novou pobočku. Čerstvou posilou Lesensky.cz je totiž Monika Hořínková, která se s oborem PR kdysi „seznámila“ právě u nás. Po několikaleté odmlce se nyní vrací a vezme si na starost vedení nové agenturní divize v Praze.

Po marketingovém týmu se nového kolegy dočkalo i naše PR oddělení. Čersvou posilou je Lukáš Pololáník, bývalý šéfredaktor Finance.cz. V agentuře se bude věnovat PR aktivitám klientů z oblasti financí, ekonomiky a podnikání, ale i rozvoji některých webových projektů.

Případové studie

Aqualand Moravia patří k našim nejvýznamnějším klientům již od roku 2014. Největší a nejmodernější tuzemský aquapark je pro nás výzvou nejen proto, že dělat public relations zábavním turistickým cílům není v jejich obrovské konkurenci snadné, ale také pro svůj význam v regionu. I po několika letech spolupráce se snažíme přicházet s novými nápady a metodami, abychom zaujali...

Přemýšlíte nad vytvořením vlastní webové stránky? Pak možná zvažujete, jaké technické řešení zvolit. Vše má svá pro a proti, a to včetně tvorby webových stránek zdarma a svépomocí. Popsali jsme pro vás 3 nejčastější problémy, s nimiž jsme se sami setkali. Po jejich přečtení možná usoudíte, že je přeci jen lepší ušetřit čas i peníze a spolehnout se na profesionály.
 

Politika je z pohledu komunikace velmi citlivým tématem. Pro novináře mohou být politická témata extrémně zajímavá, ale pokud se nejedná o nějakou bombovou kauzu, mohou je taky klidně nechat zcela chladnými. Politických rozhodnutí se totiž každý týden odehraje desítky.

Dělat PR pro neziskové organizace je jiné než dělat jej pro komerční subjekty. O tom jsme se přesvědčili v loňském roce, kdy jsme navázali spolupráci s SOS dětskými vesničkami. Stáli jsme před úkolem zpropagovat nejen činnost samotné organizace, která nabízí pomoc ohroženým dětem hned na několika úrovních, ale také otevřít debatu o vážném a dlouhodobém tématu ústavní péče...

Při současné nízké nezaměstnanosti se tuzemské firmy doslova přetahují o každého pracovníka. Jedním ze způsobů, jak nové zaměstnance oslovit, může být kvalitní mediální obraz. V tomto ohledu dlouhodobě pomáháme průmyslovému koncernu ZKL, který ve svém odvětví patří mezi zaměstnavatele s největší tradicí. V mediálním prostředí proto vystupuje s obrazem stabilní společnosti,...

Novinky Lesensky.cz

Chcete s námi spolupracovat?

Chcete s námi dělat stejně skvělé projekty? Nebo se k nám přidat do týmu? Pošlete nám vzkaz a my se ozveme – s nápadem na spolupráci, kampaň či s pozvánkou na setkání u nás v kanceláři.

Kontaktujte nás

Kontaktní formulář

Pokud potřebujete cokoliv vědět, napište nám. Můžete se zeptat na naše služby a nabídku nebo jen tak zanechat jakýkoliv vzkaz.