Novinky

Při současné nízké nezaměstnanosti se tuzemské firmy doslova přetahují o každého pracovníka. Jedním ze způsobů, jak nové zaměstnance oslovit, může být kvalitní mediální obraz. V tomto ohledu dlouhodobě pomáháme průmyslovému koncernu ZKL, který ve svém odvětví patří mezi zaměstnavatele s největší tradicí. V mediálním prostředí proto vystupuje s obrazem stabilní společnosti,...

V loňském roce i v prvních měsících letoška jsme pomáhali s komunikační strategií a PR unikátnímu projektu Prezident 21, jehož cílem bylo představit veřejnosti moderní hlasovací systém Demokracie 21. Protože se jednalo o velmi netradiční aktivitu, společně s klientem jsme naši práci přihlásili do oborové soutěže Česká cena za public relations. Nás společný projekt uspěl –...

Naše agentura zakončila první třetinu roku 2018 se čtveřicí nových klientů. O PR aktivity se nově staráme e-shopu Beershop, české internetové televizi Lepší.TV či poskytovateli podnikatelských úvěrů Bez Banky. Integrovanou marketingovou komunikaci pak zajišťujeme nadnárodní společnosti Green Ways, která je evropskou jedničkou na trhu se zelenými potravinami.

Naše agentura letos pomohla s public relations dvěma pozitivním a hvězdami nabitým akcím. Jednalo se o studentský festival Majáles a také Utubering, který fanouškům zprostředkovává setkání s TOP českými a slovenskými youtubery.

V úterý 24. dubna se na půdě Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně konala již druhá debata pro studenty, tentokrát na téma Jak nastartovat kariéru v PR, médích a marketingu. Stejně jako minulý rok ji uspořádal PR Gang, který vznikl pod hlavičkou naší agentury a jenž studentům dlouhodobě zprostředkovává možnost spolupracovat přímo na projektech skutečných...

Agenturní aktuality

Kromě grafičky Veroniky Šiškové (rozhovor s ní si můžete přečíst zde) se před nedávnem agenturní tým rozrostl také o copywriterku a contenťačku Terezu Ticháčkovou. Přečtěte si, jak se jí u nás líbí a jak si našla cestu k marketingu.

Tým Lesensky.cz se nedávno rozrostl o dalšího člena, grafičku Veroniku Šiškovou, která vytváří grafické podklady či návrhy webových stránek pro projekty PR i marketingového týmu. Přečtěte si, jak se jí v agentuře líbí nebo co dělá ve volném čase.

Naše agentura má novou posilu v PR týmu – pětadvacetiletou absolventku Univerzity Palackého a Ostravačku Evu Pětvalskou. K PR a marketingu přičichla už během studií, v inspirativním prostředí naší agentury teď chce své zkušenosti rozšířit. Milovnice kávy a černého piva nám bude platnou posilou nejen v PR, ale i v mimopracovních aktivitách.

Náš PR tým se rozrostl o dalšího staronového člena a agentura zároveň o novou pobočku. Čerstvou posilou Lesensky.cz je totiž Monika Hořínková, která se s oborem PR kdysi „seznámila“ právě u nás. Po několikaleté odmlce se nyní vrací a vezme si na starost vedení nové agenturní divize v Praze.

Po marketingovém týmu se nového kolegy dočkalo i naše PR oddělení. Čersvou posilou je Lukáš Pololáník, bývalý šéfredaktor Finance.cz. V agentuře se bude věnovat PR aktivitám klientů z oblasti financí, ekonomiky a podnikání, ale i rozvoji některých webových projektů.

Případové studie

Při současné nízké nezaměstnanosti se tuzemské firmy doslova přetahují o každého pracovníka. Jedním ze způsobů, jak nové zaměstnance oslovit, může být kvalitní mediální obraz. V tomto ohledu dlouhodobě pomáháme průmyslovému koncernu ZKL, který ve svém odvětví patří mezi zaměstnavatele s největší tradicí. V mediálním prostředí proto vystupuje s obrazem stabilní společnosti,...

S příchodem Vánoc či Velikonoc v Česku vždy ožívá debata o zákazu prodeje během státních svátků. Tuto rezonující problematiku jsme v public relations využili a obohatili ji o pohled našeho klienta – maloobchodní sítě Družstva CBA. Díky postupnému dávkování a gradaci informací se nám za měsíc podařilo zajistit 66 mediálních zmínek, včetně hlavních zpravodajských relací TV...

Ve finančním zpravodajství patří hypotéky mezi mediální stálice a témata s vysokou PR konkurencí. Při komunikaci této oblasti je proto nezbytné správné načasování tématu a důkladný vhled do oboru. Přesně tyto dvě ingredience se nám podařilo skloubit při přípravě public relations pro našeho klienta Gepard Finance. Díky správnému timingu a detailní práci s daty jsme pro něj...

Více než 2 600 zmínek v tuzemských médiích a ke 250 zveřejněným tiskovým zprávám, komentářům, avízům a dalším materiálům. Tak se dají v číslech shrnout bezmála čtyři roky spolupráce naší agentury s energetickou společností E.ON. Od prvotní komunikace témat spojených s CNG jsme za tu dobu rozšířili spolupráci k pokrytí všech PR aktivit produktů a služeb společnosti a PR...

V Lesensky.cz věříme, že PR a marketing nejlépe fungují ve vzájemné synergii a že každá propagace musí mít svou logiku a posloupnost. Když nám přišla poptávka na pomoc se zviditelněním IT firmy Comimpex, nabídli jsme jí kromě tradiční dvojice PR & marketing i analýzu pozice na trhu ve vztahu ke konkurenci.

Novinky Lesensky.cz

Chcete s námi spolupracovat?

Chcete s námi dělat stejně skvělé projekty? Nebo se k nám přidat do týmu? Pošlete nám vzkaz a my se ozveme – s nápadem na spolupráci, kampaň či s pozvánkou na setkání u nás v kanceláři.

Kontaktujte nás

Kontaktní formulář

Pokud potřebujete cokoliv vědět, napište nám. Můžete se zeptat na naše služby a nabídku nebo jen tak zanechat jakýkoliv vzkaz.