Novinky

Public Relations Network (PRN) v červenci posílila stálou Radu. Ke kulatému stolu globální oborové sítě nově usednou Richard Postins (Prova PR, Velká Británie), Jodi Echakowitz (Boulevard Public Relations, Kanada), Héctor Iván Lira Hevia (F1rstcomm Comunicación, Mexiko) a Sarah Song (Integra Communications, Jižní Korea). Rozšířením Rady získala organizace silnější...

Společnost dm drogerie markt si pro zajištění mediální komunikace vybrala naši agenturu. Dlouhodobou spolupráci zahájíme v návaznosti na předcházející společnou a úspěšnou jarní komunikační kampaň. Náš agenturní tým pro značku dm komplexně zaštítí komunikační servis směrem k médiím. Kromě zvyšování povědomí o brandu jako o leaderovi na trhu v oblasti péče o zdraví a krásu...

Po několika měsících karantény a prvním rozvolňování opatření začínají PR profesionálové odhadovat další vývoj trhu na základě bilance uplynulého období. Podle průzkumu mezi 21 agenturami z globální sítě PR Network (PRN) přinesla epidemie do oboru řadu výzev, inovací, ale také potvrdila roli kvalitně zpracovaných informací a srozumitelné komunikace. Jako člen sítě se...

Už třetím rokem se staráme o marketing zelených potravin Green Ways. Za tu dobu jsme připravili tisíce stran magazínů, facebookových postů i řadu strategií na téma ječmene a chlorelly. Letos na jaře společnost představila nové produkty, u jejichž vzniku a propagace jsme nemohli chybět. Do našich kampaní a obsahových plánů tak nově vítáme řepu, mrkev, borůvku a brusinku.
 ...

Naše studentská agentura PR Gang, která spolupracuje s vysokými školami na začleňování studentů komunikačních oborů do reálných projektů, zařazuje do svých aktivit nový e-learningový program. Pravidelně během každého semestru tak budou studenti i jejich vyučující moci nově využívat streamovaných přednášek, webinářů či sérií edukativních videí.

Agenturní aktuality

Přestože je Honza Polzer hlavně specialistou na volné noze, patří mezi naše dvorní programátory a přímo na půdě agentury jej potkáte často. Odborník na Drupal, autor mnoha knih a blogger s námi spolupracuje už mnoho let. K desátému výročí agentury jsme se architekta našich webových zakázek zeptali na společné začátky, ale také na vztahy freelancerů a agentur či budoucnost...

Hromady řízků, hora bramborového salátu, domácí cukroví, vědomostní kvíz, převleky za známé osobnosti. V takovém duchu se nesl vánoční večírek naší agentury, kterým jsme definitivně uzavřeli letošní úspěšný rok.

Jeho revírem je marketing a jeho svižné pracovní tempo bude nyní rytmem našeho kreativního oddělení. Alex Fiala přináší do Lesensky.cz smysl pro detail, neotřelé nápady a dvacet let zkušeností v marketingu. Nový kreativní ředitel nám v rozhovoru popsal svou cestu k reklamě, vztah ke specifikům agenturní práce i své osobní tipy na trendy v příštích letech.

Od září se novým členem našeho marketingového oddělení stává Alexandr Fiala, který má mnohaleté zkušenosti s kreativními kampaněmi a reklamním prostředím. Pod jeho vedením plánujeme rozšířit kreativní potenciál a nabídnout trhu moderní ucelené kampaně v rámci našeho firemního konceptu PR 360®.

Náš PR tým od března rozšířila bývalá reportérka a šéfredaktorka Anna Fajkusová. Těší se na práci s klienty z finanční a lifestylové oblasti i na poznávání nových témat.

Případové studie

Společnost Rieter CZ s.r.o. je součástí globální skupiny Rieter se sídlem ve Švýcarsku, která se zabývá vývojem a výrobou strojů pro oděvní průmysl.

Připravili jsme nové webové stránky pro společnost SOLSOL (Solar Solutions) – jednoho z nejvýznamnějších dodavatelů řešení solárních elektráren pro firmy. Jejími zákazníky jsou tuzemské i zahraniční společnosti, které chtějí vybudovat solární elektrárny coby zdroj energie pro vlastní potřebu.

Správa dvou sociálních sítí, včetně reklamy a community managementu. Nastavení a správa PPC reklam. Spolupráce s influencery. Kompletní PR pokrytí a příprava tiskové konference pro novináře či kooperace s eventovou a grafickou agenturou. Tak ve zkratce vypadala náplň naší práce při otevření nového nákupního centra v Praze na Letné. Podařilo se a Centrum Stromovka pak během...

Čtrnáct tun slávek dovezených přímo z Holandska, 36 pražských restaurací, 7 velkoobchodů, 13 055 prodaných voucherů, 23 085 unikátních návštěvníků webových stránek a 63 mediálních výstupů. To jsou výsledky zářijového projektu Prague Mussel Week (PMW) na jehož aktivní komunikaci jsme se podíleli. Jako stěžejní nástroj pro komunikaci jsme přitom zvolili edukativní public...

Systém stravenek patří stále mezi nejpopulárnější zaměstnanecké benefity současnosti. V srpnu letošního roku k němu avizovalo ministerstvo financí zásadní změnu v podobě náhrady finančním příspěvkem. Mediální debata se od původního tématu záhy rozšířila na význam stravenek v českém prostředí. Velkou zásluhu na tom měla i naše komunikace stanoviska Družstva CBA, které tak...

Blog

Pražské kino Dlabačov hostilo ve čtvrtek 9. listopadu konferenci Lovebrand. Vystoupilo na ní celkem osm inspirativních řečníků, kteří mluvili o tom, díky čemu se jejich značka stala natolik oblíbenou. O své zkušenosti se podělili třeba zástupci z Ikey, Liftaga či AirBank.

Na PR Summitu jsme strávili nabitý den ve společnosti mnoha dalších PRistů, marketérů a také HRistů. Akci pořádala Asociace public relations agentur. Diskutovalo se o aktuálních HR trendech a jejich provázání s public relations a marketingem. Přečtete si, jaké byly zásadní poznatky a nejzajímavější body konference.

Přemýšlíte nad vytvořením vlastní webové stránky? Pak možná zvažujete, jaké technické řešení zvolit. Vše má svá pro a proti, a to včetně tvorby webových stránek zdarma a svépomocí. Popsali jsme pro vás 3 nejčastější problémy, s nimiž jsme se sami setkali. Po jejich přečtení možná usoudíte, že je přeci jen lepší ušetřit čas i peníze a spolehnout se na profesionály.
 

Čtvrtek patřil na půdě Regionální hospodářské komory, jednoho z klientů naší agentury, první konferenci z projektu PR akademie. Akci jsme věnovali PR a marketingové komunikaci před volbami. Přes třicet odborníků z řad starostů, zastupitelů i PR specialistů politických stran si poslechlo rady a názory pěti řečníků vztahující se ke komunikačnímu plánu, GDPR, správě...

Ve čtvrtek 24. května se na půdě Regionální Hospodářské komory Brno konala první akce našeho projektu PR Akademie. Jejím tématem byly nejčastější chyby v PR a marketingu. Seminář ukázal všem účastníkům celou řadu správných i chybných řešení z praxe. Zároveň jim na konceptu PR 360® demonstroval, jak v PR a marketingu vybrat a využít ty nejefektivnější nástroje.

Novinky Lesensky.cz

Chcete s námi spolupracovat?

Chcete s námi dělat stejně skvělé projekty? Nebo se k nám přidat do týmu? Pošlete nám vzkaz a my se ozveme – s nápadem na spolupráci, kampaň či s pozvánkou na setkání u nás v kanceláři.

Kontaktujte nás

Kontaktní formulář

Pokud potřebujete cokoliv vědět, napište nám. Můžete se zeptat na naše služby a nabídku nebo jen tak zanechat jakýkoliv vzkaz.