Novinky

Po více než roce jsme dokončili rozsáhlý rebrand. V pětičlenném interním týmu postupně vznikla kompletně nová vizuální identita naší agentury zahrnující logo, barevnost i typografii včetně téměř 100 online a offline aplikací. Vrcholem rebrandu byl vznik našeho nového webu. Ten z hlediska designu i funkčnosti ocenili porotci soutěže WebTop100. Náš web získal druhé místo v...

Pražské kino Dlabačov hostilo ve čtvrtek 9. listopadu konferenci Lovebrand. Vystoupilo na ní celkem osm inspirativních řečníků, kteří mluvili o tom, díky čemu se jejich značka stala natolik oblíbenou. O své zkušenosti se podělili třeba zástupci z Ikey, Liftaga či AirBank.

Na podzim jsme zahájili spolupráci se čtveřicí nových klientů. Pro Barboru Polákovou zajišťujeme medializaci jejích klipů a úspěšně se podílíme na propagaci videa k písni 2-8-5. Společnosti Newton Media zase pomáháme s launchem první mobilní monitorovací aplikace. Do portfolia klientů pak nově řadíme i dvě brněnské firmy, leadera v oblasti geoinformatiky TopGis a Galerii...

Ekologická soutěž E.ON Energy Globe letos oslavila desáté výročí a naše agentura u toho nemohla chybět. Již tři roky v řadě se PR tým Lesensky.cz stará o media relations celé akce. Její letošní ročník v sobotu večer vyvrcholil televizním vysíláním slavnostního galavečera, kde byli vyhlášeni vítězové jednotlivých kategorií i absolutní vítěz. 

 

Společnost Newton Media, což je leader Media Intelligence služeb na českém trhu, uvedla v půlce října na trh novou aplikaci. Jednalo se o historicky první aplikaci, která má zjednodušit a hlavně zefektivnit práci s monitoringem médií. U této události nemohli chybět a pomohli komunikačně zaštítit launch, jak jinak než směrem k novinářům. 

Agenturní aktuality

Po loňském úspěšném teambuildingu jsme i letos pokračovali v tradici agenturních výjezdů. Druhý říjnový čtvrtek a pátek jsme se sbalili, dali vale Brnu a vydali se do Černé Hory. Nikoliv však do Montenegra u Jadranu, jak mnozí doufali, ale do malebného městyse protnutého hlavním tahem do Svitav.

Kromě grafičky Veroniky Šiškové (rozhovor s ní si můžete přečíst zde) se před nedávnem agenturní tým rozrostl také o copywriterku a contenťačku Terezu Ticháčkovou. Přečtěte si, jak se jí u nás líbí a jak si našla cestu k marketingu.

Tým Lesensky.cz se nedávno rozrostl o dalšího člena, grafičku Veroniku Šiškovou, která vytváří grafické podklady či návrhy webových stránek pro projekty PR i marketingového týmu. Přečtěte si, jak se jí v agentuře líbí nebo co dělá ve volném čase.

Naše agentura má novou posilu v PR týmu – pětadvacetiletou absolventku Univerzity Palackého a Ostravačku Evu Pětvalskou. K PR a marketingu přičichla už během studií, v inspirativním prostředí naší agentury teď chce své zkušenosti rozšířit. Milovnice kávy a černého piva nám bude platnou posilou nejen v PR, ale i v mimopracovních aktivitách.

Náš PR tým se rozrostl o dalšího staronového člena a agentura zároveň o novou pobočku. Čerstvou posilou Lesensky.cz je totiž Monika Hořínková, která se s oborem PR kdysi „seznámila“ právě u nás. Po několikaleté odmlce se nyní vrací a vezme si na starost vedení nové agenturní divize v Praze.

Případové studie

Posilování imunity u dětí i dospělých je mediálně poměrně frekventovaným tématem. Při přípravě PR kampaně pro podporu doplňku stravy na imunitu jsme proto potřebovali zvolit co nejatraktivnější strategii. Chtěli jsme projekt, který osloví rodiče a do kterého by se mohly aktivně zapojit i děti. Přišli jsme tedy s výtvarnou soutěží pro mateřské školy, která se konala napříč...

Ochrana osobních údajů a nové nařízení Evropské unie GDPR byla témata, která od konce loňského roku v tuzemských médiích výrazně rezonovala. Zároveň však byly tyto informace pro řadu čtenářů ne vždy srozumitelné. V public relations kampani, kterou jsme připravili spolu se společností SmartEmailing, jsme se proto na téma podívali více pod lupou. Díky tomu se nám...

Sportu v českých médiích dlouhodobě dominují fotbal, hokej či tenis. Jiná populární odvětví jako atletika či basketbal tak mají omezený prostor, ještě těžší to pak s prosazením v médiích mají netradiční sporty, kterým se v Česku věnuje pouze pár nadšenců. Jedním z nich je i parašutistická disciplína wingsuit-flying, pro kterou jsme od začátku letošního roku připravovali...

PR Gang je studentská PR agentura. Cílem projektu je propojit akademickou teorii s praxí v public relations, marketingu, a firemní komunikaci. Studenti příbuzných oborů se díky PR Gangu dostávají k reálným zakázkám a pod vedením zkušených mentorů plní zadání klientů. Logo a brand PR Gangu jsme vytvořili v lednu 2016.

Aqualand Moravia patří k našim nejvýznamnějším klientům již od roku 2014. Největší a nejmodernější tuzemský aquapark je pro nás výzvou nejen proto, že dělat public relations zábavním turistickým cílům není v jejich obrovské konkurenci snadné, ale také pro svůj význam v regionu. I po několika letech spolupráce se snažíme přicházet s novými nápady a metodami, abychom zaujali...

Novinky Lesensky.cz

Chcete s námi spolupracovat?

Chcete s námi dělat stejně skvělé projekty? Nebo se k nám přidat do týmu? Pošlete nám vzkaz a my se ozveme – s nápadem na spolupráci, kampaň či s pozvánkou na setkání u nás v kanceláři.

Kontaktujte nás

Kontaktní formulář

Pokud potřebujete cokoliv vědět, napište nám. Můžete se zeptat na naše služby a nabídku nebo jen tak zanechat jakýkoliv vzkaz.