Novinky

Energetická společnost E.ON patří již pátým rokem k našim nejvýznamnějším klientům. Nemohli jsme proto chybět na slavnostním představení finalistů jubilejního desátého ročníku ekologické soutěže E.ON Energy Globe. Letos měla akce formát snídaně s novináři a naše pozvání na ni přijalo více než dvacet zástupců tuzemských médií.

Čtvrtek patřil na půdě Regionální hospodářské komory, jednoho z klientů naší agentury, první konferenci z projektu PR akademie. Akci jsme věnovali PR a marketingové komunikaci před volbami. Přes třicet odborníků z řad starostů, zastupitelů i PR specialistů politických stran si poslechlo rady a názory pěti řečníků vztahující se ke komunikačnímu plánu, GDPR, správě...

Letní sezona je pro nejmodernější tuzemský aquapark – Aqualand Moravia, který patří k našim dlouholetým klientům – zásadní. U jejího zahájení jsme proto ani letos nechyběli. Již počtvrté jsme při příležitosti startu letní sezony pozvali do areálu aquaparku novináře. Ti se letos dozvěděli novinky a plány Aqualandu a také se podívali i do běžně nepřístupných míst rozsáhlého...

Zúčastnili jsme se slavnostního vyhlášení výsledků soutěže Česká cena za Public Relations, které se konalo v pražské City Tower. Z večera jsme odešli více než nadšení, jelikož jsme si kromě dávky inspirace odnesli také jedno ocenění. A to rovnou nejvyšší. Společně se zástupci projektu Prezident 21 jsme totiž převzali trofej za nejlepší PR projekt v kategorii politické...

Čerstvou novinkou z agenturního dění v Lesensky.cz je, že zakladatel Petr Lesenský se stal k 1. červnu 2018 novým členem Výkonné rady Asociace Public Relations agentur (APRA). Doplnění výkonné rady navázalo na náš vstup do APRY, který jsme oslavili už na začátku tohoto roku.

 

Agenturní aktuality

Kromě grafičky Veroniky Šiškové (rozhovor s ní si můžete přečíst zde) se před nedávnem agenturní tým rozrostl také o copywriterku a contenťačku Terezu Ticháčkovou. Přečtěte si, jak se jí u nás líbí a jak si našla cestu k marketingu.

Tým Lesensky.cz se nedávno rozrostl o dalšího člena, grafičku Veroniku Šiškovou, která vytváří grafické podklady či návrhy webových stránek pro projekty PR i marketingového týmu. Přečtěte si, jak se jí v agentuře líbí nebo co dělá ve volném čase.

Naše agentura má novou posilu v PR týmu – pětadvacetiletou absolventku Univerzity Palackého a Ostravačku Evu Pětvalskou. K PR a marketingu přičichla už během studií, v inspirativním prostředí naší agentury teď chce své zkušenosti rozšířit. Milovnice kávy a černého piva nám bude platnou posilou nejen v PR, ale i v mimopracovních aktivitách.

Náš PR tým se rozrostl o dalšího staronového člena a agentura zároveň o novou pobočku. Čerstvou posilou Lesensky.cz je totiž Monika Hořínková, která se s oborem PR kdysi „seznámila“ právě u nás. Po několikaleté odmlce se nyní vrací a vezme si na starost vedení nové agenturní divize v Praze.

Po marketingovém týmu se nového kolegy dočkalo i naše PR oddělení. Čersvou posilou je Lukáš Pololáník, bývalý šéfredaktor Finance.cz. V agentuře se bude věnovat PR aktivitám klientů z oblasti financí, ekonomiky a podnikání, ale i rozvoji některých webových projektů.

Případové studie

Přemýšlíte nad vytvořením vlastní webové stránky? Pak možná zvažujete, jaké technické řešení zvolit. Vše má svá pro a proti, a to včetně tvorby webových stránek zdarma a svépomocí. Popsali jsme pro vás 3 nejčastější problémy, s nimiž jsme se sami setkali. Po jejich přečtení možná usoudíte, že je přeci jen lepší ušetřit čas i peníze a spolehnout se na profesionály.
 

Dělat PR pro neziskové organizace je jiné než dělat jej pro komerční subjekty. O tom jsme se přesvědčili v loňském roce, kdy jsme navázali spolupráci s SOS dětskými vesničkami. Stáli jsme před úkolem zpropagovat nejen činnost samotné organizace, která nabízí pomoc ohroženým dětem hned na několika úrovních, ale také otevřít debatu o vážném a dlouhodobém tématu ústavní péče...

Při současné nízké nezaměstnanosti se tuzemské firmy doslova přetahují o každého pracovníka. Jedním ze způsobů, jak nové zaměstnance oslovit, může být kvalitní mediální obraz. V tomto ohledu dlouhodobě pomáháme průmyslovému koncernu ZKL, který ve svém odvětví patří mezi zaměstnavatele s největší tradicí. V mediálním prostředí proto vystupuje s obrazem stabilní společnosti,...

S příchodem Vánoc či Velikonoc v Česku vždy ožívá debata o zákazu prodeje během státních svátků. Tuto rezonující problematiku jsme v public relations využili a obohatili ji o pohled našeho klienta – maloobchodní sítě Družstva CBA. Díky postupnému dávkování a gradaci informací se nám za měsíc podařilo zajistit 66 mediálních zmínek, včetně hlavních zpravodajských relací TV...

Ve finančním zpravodajství patří hypotéky mezi mediální stálice a témata s vysokou PR konkurencí. Při komunikaci této oblasti je proto nezbytné správné načasování tématu a důkladný vhled do oboru. Přesně tyto dvě ingredience se nám podařilo skloubit při přípravě public relations pro našeho klienta Gepard Finance. Díky správnému timingu a detailní práci s daty jsme pro něj...

Novinky Lesensky.cz

Chcete s námi spolupracovat?

Chcete s námi dělat stejně skvělé projekty? Nebo se k nám přidat do týmu? Pošlete nám vzkaz a my se ozveme – s nápadem na spolupráci, kampaň či s pozvánkou na setkání u nás v kanceláři.

Kontaktujte nás

Kontaktní formulář

Pokud potřebujete cokoliv vědět, napište nám. Můžete se zeptat na naše služby a nabídku nebo jen tak zanechat jakýkoliv vzkaz.