Zrušit slevové letáky na potraviny v době nouzového stavu a ochránit tím uprostřed zuřící pandemie české seniory. Tak by se dal shrnout apel na obchodní řetězce působící v tuzemsku, který jsme pomáhali medializovat Družstvu CBA. Díky promyšlené PR strategii se nám klienta ve finále podařilo pozicovat jako jednoho z klíčových aktérů, který chce úpravou obchodní strategie...

Populární herečka Lucie Benešová ví, jak na domácí pohodu, miluje svoji početnou rodinu a také interiérové doplňky. A právě proto si ji e-shop Astoreo.cz vybral do své podzimní reklamy. Kombinaci klasického a celebrity public relations jsme využili v kampani, která poukázala na to, že lidem není lhostejné, kde žijí a čím se obklopují. Díky kampani „Změňte si svůj obývák...

Intezze je česká značka bezdrátových sluchátek, za kterou stojí parta odborníků na sluchátkovou audiotechniku. Pro klienta jsme navrhli moderní a designově neotřelý web, který skvěle reprezentuje a prodává mladou progresivní značku.

Erebos Herbal Energy je ryze přírodní český energetický nápoj připravovaný z těch nejlepších surovin – poskládaných do jedinečné bylinné receptury.

Pandemie koronaviru zasáhla téměř do všech odvětví. Firmy řešily změny ve výrobě, obchodu a prodeji. Češi si osvojili zcela nové pracovní, osobní i nákupní návyky. V případě beauty segmentu byly změny markantní. Zatímco kosmetické a kadeřnické salony musely zavřít, drogerie a výrobci kosmetiky rychle měnily sortiment i komunikační strategie. Pro naši kampaň pro dm drogerie...