případové studie

Čtrnáct tun slávek dovezených přímo z Holandska, 36 pražských restaurací, 7 velkoobchodů, 13 055 prodaných voucherů, 23 085 unikátních návštěvníků webových stránek a 63 mediálních výstupů. To jsou výsledky zářijového projektu Prague Mussel Week (PMW) na jehož aktivní komunikaci jsme se podíleli. Jako stěžejní nástroj pro komunikaci jsme přitom zvolili edukativní public...

Systém stravenek patří stále mezi nejpopulárnější zaměstnanecké benefity současnosti. V srpnu letošního roku k němu avizovalo ministerstvo financí zásadní změnu v podobě náhrady finančním příspěvkem. Mediální debata se od původního tématu záhy rozšířila na význam stravenek v českém prostředí. Velkou zásluhu na tom měla i naše komunikace stanoviska Družstva CBA, které tak...

Společnost Green Ways je jedním z největších evropských výrobců a distributorů zelených potravin. V únoru 2019 firma představila nový produkt – zelený ječmen s příchutí jahod. K novému produktu s názvem Dětský Ječmen jsme připravili vizuální a obsahový koncept. Ten jsme poté promítli do obalového designu, merchandise, tiskovin i celé marketingové stragie k uvedení produktu...

Grafická podoba outdoorové kampaně, vstupenek, diplomů a kompletní PR strategie. To je souhrn našich aktivit, kterými jsme v loňském roce pomohli uvést v život rozlučku fotbalisty Luboše Kaloudy s fanoušky. Výsledkem tak bylo nejen utkání fotbalových hvězd, ale také hojná účast na samotné akci. Na brněnský stadion na Srbské zavítalo přes 4 000 návštěvníků.

Společnost Rieter CZ se zabývá vývojem, výrobou a servisem strojů pro předení. Poskytuje globální služby a je technologickým lídrem v tomto specifickém odvětví. Pro Rieter CZ jsme redesignovali firemní web.