případové studie

Posilování imunity u dětí i dospělých je mediálně poměrně frekventovaným tématem. Při přípravě PR kampaně pro podporu doplňku stravy na imunitu jsme proto potřebovali zvolit co nejatraktivnější strategii. Chtěli jsme projekt, který osloví rodiče a do kterého by se mohly aktivně zapojit i děti. Přišli jsme tedy s výtvarnou soutěží pro mateřské školy, která se konala napříč...

Ochrana osobních údajů a nové nařízení Evropské unie GDPR byla témata, která od konce loňského roku v tuzemských médiích výrazně rezonovala. Zároveň však byly tyto informace pro řadu čtenářů ne vždy srozumitelné. V public relations kampani, kterou jsme připravili spolu se společností SmartEmailing, jsme se proto na téma podívali více pod lupou. Díky tomu se nám...

Sportu v českých médiích dlouhodobě dominují fotbal, hokej či tenis. Jiná populární odvětví jako atletika či basketbal tak mají omezený prostor, ještě těžší to pak s prosazením v médiích mají netradiční sporty, kterým se v Česku věnuje pouze pár nadšenců. Jedním z nich je i parašutistická disciplína wingsuit-flying, pro kterou jsme od začátku letošního roku připravovali...

PR Gang je studentská PR agentura. Cílem projektu je propojit akademickou teorii s praxí v public relations, marketingu, a firemní komunikaci. Studenti příbuzných oborů se díky PR Gangu dostávají k reálným zakázkám a pod vedením zkušených mentorů plní zadání klientů. Logo a brand PR Gangu jsme vytvořili v lednu 2016.

Aqualand Moravia patří k našim nejvýznamnějším klientům již od roku 2014. Největší a nejmodernější tuzemský aquapark je pro nás výzvou nejen proto, že dělat public relations zábavním turistickým cílům není v jejich obrovské konkurenci snadné, ale také pro svůj význam v regionu. I po několika letech spolupráce se snažíme přicházet s novými nápady a metodami, abychom zaujali...