případové studie

Stejně jako v minulých letech jsme se i letos zúčastnili slavnostního vyhlášení ceny za Public Relations, která nově nese název LEMUR. A i tentokrát jsme byli úspěšní. Odnesli jsme si totiž 1. místo v kategorii Digital&Social Media za kampaň pro zpěvačku Barboru Polákovou a její videoklip k písni 2-8-5. Naše kampaň se navíc v celkových výsledcích umístila na třetím místě...

Některé obory by se mohly zdát pro PR komunikaci poměrně komplikované. Opak je však pravdou. Svědčí o tom naše letité budování PR a media relations pro značku Růžový slon, což je jeden z tuzemských prodejců erotických pomůcek. Byli jsme přesvědčeni, že bychom se neměli zastavit před žádným relevantním tématem. A odezva v médiích to jen potvrdila.

Společnost Axigon poskytuje tankovací karty pro firmy i živnostníky. Jedním z relevantních témat pro její PR komunikaci jsou tedy ceny pohonných hmot. Média však s oblibou využívají detailní statistiky jejího konkurenta. S využitím dat Evropské komise se ale naší agentuře podařilo získat pro mediální kampaň komplexnější přehled o cenách paliv v Česku i v ostatních...

Společnost Green Ways je jedním z největších evropských výrobců a distributorů zelených potravin. Zelený ječmen a chlorellu prodává přes etický síťový marketing a přes osobní komunikaci prodejců s koncovými uživateli. Výrobky Green Ways patří k nejlepším produktům svého druhu na trhu. Redesing pod taktovou naší agentury proběhl v roce 2018.

Celkem 74 měsíců, přes 1 300 výstupů v médiích a více než 150 témat vytvořených pro novináře. To je výsledek naší více než 6 let trvající public relations spolupráce se společností Enbra, která působí v oblasti technického zařízení budov. Zatímco začátkem desetiletí se Enbra v médiích objevovala spíše sporadicky, v současnosti patří mezi novináři ke klíčovým aktérům v...