případové studie

Celkem 74 měsíců, přes 1 300 výstupů v médiích a více než 150 témat vytvořených pro novináře. To je výsledek naší více než 6 let trvající public relations spolupráce se společností Enbra, která působí v oblasti technického zařízení budov. Zatímco začátkem desetiletí se Enbra v médiích objevovala spíše sporadicky, v současnosti patří mezi novináři ke klíčovým aktérům v...

Cestovní agentura Invia patří mezi největší hráče v oblasti cestovního ruchu. Dlouhodobě se řadí také k našim nejvýznamnějším klientům. PR aktivity pro ni zaštiťujeme už 5 let, a to kromě Česka i na Slovensku. Komunikovat problematiku cestování v hlavní letní sezoně se může zdát snadné. Jak ale obstát i mimo ni? Klíčem je výběr správných témat ušitý na míru jednotlivým...

Posilování imunity u dětí i dospělých je mediálně poměrně frekventovaným tématem. Při přípravě PR kampaně pro podporu doplňku stravy na imunitu jsme proto potřebovali zvolit co nejatraktivnější strategii. Chtěli jsme projekt, který osloví rodiče a do kterého by se mohly aktivně zapojit i děti. Přišli jsme tedy s výtvarnou soutěží pro mateřské školy, která se konala napříč...

Ochrana osobních údajů a nové nařízení Evropské unie GDPR byla témata, která od konce loňského roku v tuzemských médiích výrazně rezonovala. Zároveň však byly tyto informace pro řadu čtenářů ne vždy srozumitelné. V public relations kampani, kterou jsme připravili spolu se společností SmartEmailing, jsme se proto na téma podívali více pod lupou. Díky tomu se nám...

Sportu v českých médiích dlouhodobě dominují fotbal, hokej či tenis. Jiná populární odvětví jako atletika či basketbal tak mají omezený prostor, ještě těžší to pak s prosazením v médiích mají netradiční sporty, kterým se v Česku věnuje pouze pár nadšenců. Jedním z nich je i parašutistická disciplína wingsuit-flying, pro kterou jsme od začátku letošního roku připravovali...