Jsme Lesensky.cz

Jsme agentura s profesionálním týmem.
Jsme parta lidí, kteří se spolu rádi baví i pracují.
Příběh agentury Lesensky.cz
V roce 2009 dostal Petr Lesenský nápad, že vybuduje vlastní PR firmu. Vznikla agentura Lesensky.cz. Ta po krůčcích vystavěla byznys na seriózních vztazích s novináři a zručné práci s informacemi. Vybroušené texty i šikovné vyjednávání s médii se časem osvědčily – nejdříve u prvního velkého klienta IKEA, později i u společností Invia či E.ON. S počtem zákazníků se v dalších letech rozrostla i nabídka. Dnes se Lesensky.cz věnuje PR, strategickému marketingu i tvorbě webových stránek a má za sebou 300+ dokončených projektů. Jsme tým Lesensky.cz.
Náš úspěch nepřišel s velkými klienty a zakázkami. Přišel s velkými osobnostmi, s jejich nápady a nadšením pro práci.
Jsme agentura s týmovým srdcem. Na trhu jsme uspěli díky poctivé práci a šikovným lidem. Do jednoho domu jsme vedle sebe posadili PR lidi, markeťáky, grafiky i web specialisty. Na kampaních pracujeme společně a využíváme při nich znalosti našich specialistů a otevřenost našeho workflow. Naše práce funguje, protože jsme kolegové, přátelé i parťáci. Naše strategie fungují, protože spolu mluvíme, píšeme a navrhujeme. Naše agentura funguje, protože od roku 2009 táhneme za jeden provaz.



2009
- Jsme myšlenka. Petr Lesenský se vyzná v médiích a má nápad. Něco s PR, poctivou novinařinou a jeho jménem…
- Vznikáme a jsme online. Registrujeme doménu lesensky.cz a tvoříme stránky.
- Seznamujeme se offline. Tiskneme první vizitky a potkáváme se s novináři.
- Vyděláváme. Na konci dubna 2009 vystavujeme první fakturu.
- Přijímáme prvního a nejtrpělivějšího zaměstnance. Markéta Kohoutková nastupuje do agentury i přes to, že její CV měsíc leželo ve spamu.
- Zavádíme porady. Kanceláří firmy se neoficiálně stává restaurace Plzeňský dvůr.
- Zveme novináře na první tiskovou konferenci. Jménem Student Agency je seznamujeme s RegioJetem.




2010
- Jsme 4. Přijímáme třetího a čtvrtého zaměstnance.
- Otevíráme první kancelář. Na Šumavské 15 zabydlujeme dva stoly a oťukáváme kuchyňku a toalety na chodbě.
- Radujeme se. Začínáme pracovat pro společnost IKEA.
- Prichádza expanzia firmy! Začínáme pracovat pro klienty ze Slovenska.
- Jsme tým. Pořádáme první firemní vánoční večírek. Tequilu přijímáme jako pátého zaměstnance.



2011
- Stěhujeme se do větší kanceláře. PR už probíráme nad kávou ve vlastní kuchyňce.
- Přijímáme Tomáše Skolka, nadšeného cyklistu, redaktora a po dlouhé roky ředitele našeho PR týmu.
- Máme práce nad hlavu. Děláme PR pro společnost Invia, se kterou spolupracujeme dodnes.
- Budapest gyönyörű város! Lámeme si jazyky na prvních zakázkách na maďarském trhu.
- Dospíváme a víme, co chceme. Poprvé říkáme velkému klientovi „ne“.



2012
- Je nás 6. V portfoliu máme 15 klientů.
- Přijímáme Romana Kučeru, hudebníka, marketéra a v současnosti obchodního ředitele agentury.
- Fotíme se. Je nás hodně, sluší nám to, a tak dva dny tmelíme tým a zvěčňujeme historii v ateliéru.
- Přednášíme. Nejdříve na vysokých školách a později i na konferencích.
- Přijímáme první stážistku. Monika Hořínková nám píše texty a ještě netuší, že se za pár let stane vedoucí pražské pobočky.




2013
- Vyzráli jsme. Zahajujeme první rok na trhu v právní formě s. r. o.
- Přijímáme Veroniku Duchoňovou, hudební fanynku a markeťačku, která dnes vede náš marketingový tým.
- Děláme pro banku. Naši agenturu si na PR najímá společnost Sberbank.
- Posouváme hranice. Všichni naši zaměstnanci vylezli na teambuildingu do výšky 30 metrů nad zemí.
- Brno o nás mluví. Jsme zařazeni mezi 250 nejlepších brněnských firem v anketě BRNO TOP 100.



2014
- Je nás 8. Kupujeme agenturní dům a stěhujeme se do „vlastního“ na ulici Navrátilova.
- Vyhráváme první velký tendr. Ve výběrovém řízení na PR pro společnost E.ON porážíme prozatím nejtěžší konkurenci.
- Nenudíme se. V portfoliu nám přibývá sexshop Růžový slon. Část týmu má obrovskou radost.
- Koketujeme s marketingem. Registrujeme ochrannou známku PR 360®, se kterou máme velké plány.
- Pečujeme o sebe. Celá agentura pravidelně spinninguje.
- Rozmazlujeme se. Na vánočním večírku si dopřáváme privátní jízdu limuzínou.



2015
- Je nás 10. V agenturním domě je těsno. Zřizujeme provizorní kancelář v kumbálu pod schody.
- Máme kredit. Stáváme se členem odborné poroty Asociace PR agentur (APRA). Pomáháme při výběru nejlepších českých PR kampaní.
- Marketing nás baví a jde nám. Rozšiřujeme nabídku o sociální sítě a online kampaně.
- Pěstujeme soutěživost. Absolvujeme cyklozávod Vinařská 50 a zakládáme sportovní tradici.
- Vzpomínáme na šéfredaktorské časy. Pro Aqualand Moravia připravujeme magazín pro návštěvníky.
- Pomáháme. SOS Vesničkám radíme s PR a s novináři.





2016
- Je nás 14. Stěhujeme se do většího domu na ulici Štursova a sousedíme s nejstarším brněnským veřejným domem.
- Přijímáme prvního grafika Ivana Kebeleše, sportovce a streetartistu, který dnes vede naše grafické oddělení.
- Zřizujeme kreativní zašívárnu. Kupujeme fotbálek a malujeme novou chill-out zónu.
- Žijeme kulturou a vzděláváním. Jsme PR agentura Majálesu, Utuberingu a Letní žurnalistické školy.
- Podporujeme mladé a nadané. Zakládáme studentskou PR agenturu PR Gang.




2017
- Je nás 21. V agentuře máme stejný počet marketérů jako PR lidí.
- Dobýváme Prahu. V Impact Hubu otevíráme pražskou pobočku.
- Klienti přibývají. Jsme PR agenturou Marketing festivalu a vstupujeme do Regionální hospodářské komory Brno.
- Jsme špička v oboru. Výkonná rada asociace PR agentur (APRA) nás doporučuje jako nového a jediného mimopražského člena asociace.
- Slavíme. Jako superhrdinové uzavíráme na vánočním večírku rok 2017.






2018
- Redesignujeme. Do nového roku vstupujeme s novým logem a novým webem.
- Školíme. Spouštíme projekt PRakademie.cz s nabídkou workshopů, školení a seminářů.
- Vítězíme. S projektem Prezident 21 získáváme Českou cenu za PR v kategorii politická komunikace.
- Slavíme. Do agentury se po mateřské dovolené s elánem a novými nápady vrací Markéta Kohoutková.
- Dzień dobry! V PR i v marketingu řešíme kampaně pro Polsko. A funguje to!
- Přebíráme další cenu. Soutěž WebTop100 oceňuje náš agenturní web jako druhý nejlepší v republice v kategorii Marketingové agentury.







2019
- Je nás 20. Pražská pobočka se rozšiřuje na tři členy, v Brně už je nás sedmnáct.
- Máme nového CEO. Petr Lesenský předává ředitelské žezlo Romanovi Kučerovi.
- Marketingový tým nově vede Michal Kubín, odborník na brandy a milovník kytarových riffů. Veronika Duchoňová nastupuje na mateřskou.
- Jsme ve vedení APRA. Petr Lesenský se stává členem výkonné rady Asociace Public Relations Agentur.
- Jsme světoví. Vstupujeme do globální sítě profesionálů Public Relations Network.
- Do marketingového týmu přichází kreativec Alex Fiala.
- Slavíme. Kampaň Barbory Polákové získává cenu LEMUR v kategorii Digital&Social, stříbrnou EFFIE a dostává se i mezi finalisty mezinárodní ICCO Global Award.