O nás Lesensky.cz

Jsme Lesensky.cz

  • 12 let zkušeností

  • 500+ projektů

  • 30+ členů týmu

Pokračovat

Jsme PR a marketingová agentura

V roce 2009 vznikla v Brně PR agentura Lesensky.cz. Na trhu uspěla díky nadšení, prokazatelným výsledkům a šikovným odborníkům.

Komunikačnímu oboru se věnujeme naplno a ze všech perspektiv. V rámci uceleného konceptu PR 360® spojujeme taktickou výkonnost marketingu se strategickou silou public relations. Zabýváme se PR, marketingem i tvorbou webových stránek. Máme za sebou 500+ dokončených projektů. Náš tým se skládá z více než 30 profesionálů, kteří jsou pro klienty k dispozici na centrále v Brně, na pobočce v Praze a v zastoupení na Slovensku.

Příběh agentury

Petr Lesenský zakládá PR agenturu Lesensky.cz
První vizitky Lesensky.cz
E-mail do Lesensky.cz od Markéty Kohoutkové

Vznik agentury Lesensky.cz

Petr Lesenský zakládá PR agenturu Lesensky.cz. Vznikají webové stránky a začíná spolupráce s prvními klienty. Prvním zaměstnancem agentury je Markéta Kohoutková, která se o devět let později stane PR ředitelkou celé firmy. I přesto, že tým zatím nemá oficiální kanceláře, je o jeho profesionální servis zájem. Svou premiérovou tiskovou konferenci pořádá agentura pro Student Agency a launch značky RegioJet.

Lesensky.cz logo z roku 2010
Webové stránky Lesensky.cz z roku 2010
Lesensky.cz expanduje na Slovensko

První kancelář a práce pro IKEA

Agentura má čtyři zaměstnance a stěhuje se do první oficiální kanceláře. Startuje spolupráce se značkou IKEA, která má zájem o pomoc s media relations. Do sídla společnosti proudí stále více klientů i spolupracovníků. Díky výhodnému umístění sídla v Brně začíná Lesensky.cz expandovat a pracovat pro klienty ze Slovenska.

Webové stránky Lesensky.cz z roku 2011
Brandové merkantilie Lesensky.cz z roku 2011
Lesensky.cz expanduje do Maďarska

Péče o deset klientů a agenturu Invia

Agentura se rozrůstá a stěhuje se do nového a většího sídla. Celkem se tým Petra Lesenského stará o desítku dlouhodobých klientů. Firma začíná spolupracovat s cestovní agenturou Invia, které bude nakonec pečovat o media relations krásných 8 let. Agentura poprvé řeší zakázky pro maďarský trh. Zároveň profiluje a zkvalitňuje portfolio služeb a poprvé říká „ne“ velkému klientovi.

PF Lesensky.cz pro rok 2012
Roman Kučera nastupuje do Lesensky.cz
První e-mail od Romana Kučery do Lesensky.cz

Nová služba Marketing a první přednášky

Pokračuje rozšiřování portfolia a do služeb přibývá marketing. Do agentury nastupuje marketér Roman Kučera. Ten se o sedm let později stává jejím provozním ředitelem. Tým čítá šest zaměstnanců a jednu stážistku, pro něž se pořádá první teambuilding. Odborníci z agentury poprvé přednášejí na vysokých školách a konferencích. Firma pečuje o komunikaci patnácti klientů.

Tým Lesensky.cz v roce 2013
Lesensky.cz přechází na právní formu s.r.o.
Veronika Duchoňová nastupuje do Lesensky.cz

Růst obratu i portfolia klientů

Společnost vyzrává a přechází na právní formu s.r.o. Do týmu nastupuje Veronika Duchoňová, marketérka a budoucí marketing directorka. Agenturu si najímá Sberbank, první velký klient ze sektoru bankovnictví. Lesensky.cz se zařazuje mezi 250 nejlepších brněnských firem v anketě BRNO TOP 100.

Tým Lesensky.cz v roce 2014
Privátní hodiny spinningu týmu Lesensky.cz

Úspěšný tendr a spolupráce s E.ON

Agentura kupuje dům a stěhuje se do první vlastní nemovitosti. Osmičlenný tým vyhrává v premiéře velký tendr. Ve výběrovém řízení na PR pro společnost E.ON poráží prozatím nejtěžší konkurenci.
Firma stále více nabízí propojení PR a marketingu, a proto registruje ochrannou známku PR 360®. Početná skupina komunikačních profesionálů už dokáže zaplnit privátní hodiny spinningu.

Lesensky.cz získalo členství v odborné porotě Asociace PR agentur (APRA)
Lesensky.cz pečuje o klienta Aqualand Moravia
tým Lesensky.cz úspěšně absolvuje cyklozávod Vinařská padesátka

Deset členů týmu a neziskové spolupráce

Členstvím v odborné porotě Asociace PR agentur (APRA) získává Lesensky.cz profesní kredit a pomáhá při výběru nejlepších českých PR kampaní. Marketingové služby se rozšiřují o sociální sítě a výkonnostní kampaně. Agentura pečuje o mediální obraz a magazíny Aqualandu Moravia.
Vznikají první pro bono spolupráce, pilotním projektem se stává PR pro SOS dětské vesničky. Desetičlenný tým Lesensky.cz úspěšně absolvuje cyklozávod Vinařská padesátka.

Stěhujeme se do agenturní vily
Ivan Kebeleš nastupuje do Lesensky.cz
Vzniká projekt PR Gang
Chill-out zóna v Lesensky.cz

Vznik PR Gangu a přesun do vily

Firma roste a kupuje třípodlažní agenturní vilu. Tým obohacuje grafik Ivan Kebeleš, budoucí art director. Lesensky.cz se stává oficiálním media manažerem Majálesu a Utuberingu. Vzniká projekt PR Gang, jehož cílem je propojit studenty vysokých škol s praxí na reálných zakázkách. Pro pauzy mezi intenzivní prací mohou zaměstnanci využít bazén nebo nově vzniklou chill-out zónu s fotbálkem.

Lesensky.cz vstupuje do Asociace PR agentur (APRA)
Tým Lesensky.cz v roce 2017
Lesensky.cz na Marketing festivalu

Vstup do APRA a pražská pobočka

Výkonná rada Asociace PR agentur (APRA) agenturu doporučuje jako nového a jediného mimopražského člena asociace. Vzniká první pražská pobočka. Poměr sil v týmu se vyrovnává, pracuje v něm stejný počet marketérů jako PR manažerů. Přibývají klienti, agentura nově zastupuje například Marketing festival. Společnost se stává členem a mediálním partnerem Regionální hospodářské komory Brno.

Lesensky.cz získává Českou cenu za Public Relations s projektem Prezident 21
Redesignovaný brand a web Lesensky.cz v roce 2018
Webové stránky Lesensky.cz získávají 2. místo v soutěži WebTop100
Spouštíme projekt PR Akademie
Lesensky.cz expanduje do Polska

Dvě ocenění v jednom roce

S projektem Prezident 21 získává agentura Českou cenu za Public Relations v kategorii Politická komunikace. Agenturní logo a web procházejí redesignem a jsou oceněné na WebTop100 za druhý nejlepší agenturní web v republice.
Agentura spouští projekt PR Akademie s nabídkou workshopů, školení a seminářů. Dvacetičlenný tým se stará o PR a marketing firem v Česku, na Slovensku a nově i v Polsku.

Lesensky.cz vstupuje do globální sítě Public Relations Network
Lesensky.cz získává cenu Lemur
Roman Kučera se stává CEO agentury Lesensky.cz

Vstup na mezinárodní scénu

Kampaň Barbory Polákové získává cenu LEMUR v kategorii Digital&Social, stříbrnou EFFIE a dostává se i mezi finalisty mezinárodní ICCO Global Award. Novým CEO se stává Roman Kučera. Petr Lesenský zastřešuje interní projekty a věnuje se rozvoji PR oboru ve výkonné radě APRA.
Agentura vstupuje do globální sítě Public Relations Network. Pražská pobočka se rozšiřuje na tři členy. Marketingový tým úspěšně zavádí nové produkty – marketingovou analýzu a komplexní dodávky webových stránek.

Lesensky.cz získává ocenění Honorary mention v soutěži Young Lions
Novým klientem Lesensky.cz je dm drogerie
V projektu #marketingpomaha pomáháme neziskovému sektoru

Rok změn a #marketingpomaha

Novým klientem se stává dm drogerie. Rozrůstá se spolupráce s městem Brnem. V soutěži Young Lions obdrží agenturní tým ocenění Honorary mention. Petr Lesenský usedá v porotě cen EFFIE v kategorii PR.

Během pandemie agentura zdarma pomáhá neziskovému sektoru s medializací krizové pomoci – celkem v projektu #marketingpomaha podpoří 30 subjektů a iniciativ. Naše kreativní agentura PR Gang slaví ve čtvrtém roce existence spolupráci se všemi brněnskými vysokými školami.

Lesensky.cz tým s cenou Lemur foto
Kofola ilustrační foto

Noví klienti, projekty a ocenění

Získáváme důvěru Kofoly a začínáme se starat o její media relations. S Green Ways slavíme pět let strategické spolupráce. Vytváříme nové odborné týmy pro politický marketing a marketingové analýzy.

PR Gang se rozrůstá a spolupracuje s Dopravním podnikem města Brna. PR tým získává stříbro v soutěži kreativců Young Lions. Marketingový tým spouští náš nový web a vybojovává pro něj cenu LEMUR.

Vítězné projekty Webtop100 Lesensky.cz

Zaostřeno na weby a rozšíření služeb

Webové oddělení získává nového šéfa Jana Polzera. Posilujeme též analytický tým. Kromě politického marketingu se zaměřujeme na komunikaci veřejné správy. Pomáháme například městu Olomouc, Dvůr Králové nad Labem i mateřskému Brnu. Pokračujeme s expanzí na Slovensko.

Vstupujeme do PR klubu. V průzkumu APRA se umísťujeme mezi TOP 7 českými PR agenturami. Za web a firemní komunikaci získáváme zlato a bronz v soutěži WebTop100.

Oborové milníky & ocenění

Jsme aktivními členy Asociace Public Relations (APRA) a globální oborové sítě Public Relations Network (PRN). V nedávné době jsme se také připojili do tuzemského PR klubu.

Jsme držitelem České ceny za Public Relations v kategorii Politická komunikace. Na kontě máme dvě ceny LEMUR za webové stránky a social. Za kulturní marketing jsme získali stříbrnou EFFIE. Dvakrát se nám také podařilo zazářit v soutěži Young Lions.

Úspěchy máme i v oblasti webdesignu a firemní komunikace – třikrát jsme získali cenu WebTop100. V mezinárodním měřítku jsme se probojovali mezi finalisty ICCO Global Award.

Náš tým

Petr Lesenský 2

Petr Lesenský

Founder & owner

V minulosti pracoval 7 let jako novinář pro Vltava-Labe-Press a Computer Press, působil také jako šéfredaktor časopisů Connect! a Osobní finance. Zkušenosti z médií zužitkoval při řízení marketingových a PR kampaní. V roce 2009 založil agenturu Lesensky.cz. Každý den je přesvědčený, že udělal dobře. V agentuře se věnuje stěžejním strategiím a novým byznysovým projektům. Jako člen vedení APRA se podílí na rozvoji a lepším vzdělávání v PR oboru v Čechách. Kromě toho je členem brněnské marketingové rady, působí v představenstvu společnosti spravující brněnská sportoviště, trénuje mladé futsalisty a vede spolek pořádající dětské turnaje.

rizo_lesenskycz_1.png

Roman Kučera

CEO

Své vzdělání zahájil na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity a dokončil na University of London ve Velké Británii. V médiích, marketingu a PR se profesně pohybuje více než 15 let. Jako bývalý šéfredaktor a autor několika knižních bestsellerů z oblasti IT zužitkoval své zkušenosti z médií na manažerských marketingových pozicích ve společnostech IKEA či Home Credit. V Lesensky.cz působí od roku 2012. Zpočátku zastřešoval marketingové oddělení, následně obchodní aktivity a nové projekty, dnes jako CEO řídí celou agenturu. Pravidelně přednáší na MU, VUT, MENDELU i UK a věnuje se profesnímu vzdělávání. Jako syn operní pěvkyně a strojního inženýra podědil lásku k hudbě a umění i počítačům a vědě.

Markéta Kohoutková 2

Markéta Kohoutková

Executive Director

Vystudovala žurnalistiku a politologii na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity. Před nástupem do agentury Lesensky.cz pracovala pro společnost FTV Prima jako mediální analytik. V agentuře působí od roku 2010. Dnes je ředitelkou PR oddělení – rozvíjí jej, dohlíží na kvalitu služeb a věnuje se VIP klientům. Má dvě malé děti, které naplňují její volný čas. Když má opravdu volný večer, tak vyrazí do divadla nebo do kina.

Ivan Kebeleš

Ivan Kebeleš

Art Director

Vystudoval obor grafický designer. Své zkušenosti začal sbírat při spolupráci s několika brněnskými studii, ale i na vlastní noze. V agentuře vede a rozvíjí grafické oddělení a zastřešuje dlouhodobé projekty. Kromě tvorby vizuálních identit se specializuje též na webdesign. Když zaklapne počítač, rád se věnuje sportu. V minulosti překonával překážky na kole jako vicemistr republiky v biketrialu, dnes dobývá haly jako hráč celostátní florbalové soutěže.

Pavla Mudrochová Lesensky.cz

Pavla Mudrochová

Account Director

V PR začala pracovat v roce 2000, zejména v oblasti práva a bezpečnosti. Před příchodem do agentury Lesensky.cz působila čtyři roky na pozici ředitelky Asociace public relations. V minulosti vedla tiskový odbor Policejního prezidia, byla mluvčí policejního prezidenta a poradce náměstka ministra vnitra. Tvořila komunikační strategii důležitých policejních útvarů a kriminální služby. V agentuře je zodpovědná za projekty v oblasti veřejné správy, dotací a vzdělávání. V její gesci je rovněž péče o vztahy s klienty.

Markéta Faltysová 2

Markéta Faltysová

PR Consultant

Vystudovala PR na VŠMVV v Praze. Před nástupem do agentury pracovala jako redaktor a reportér pro ihned.cz, Český rozhlas a jako pomocný redaktor pro Studio ČT 24. Po zkušenostech v mediích přestoupila do PR, ve kterém působí více než 10 let. Vedla kampaně pro klienty v oblasti FMCG. V roce 2018 získala Českou cenu za PR za projekt v neziskovém sektoru. Dnes vede pražskou pobočku Lesensky.cz. Když má volno, věnuje se naplno své dceři Almě, navštěvuje výstavy a divadla. Miluje cestování, jídlo a nebojí se experimentovat. Na poslední dovolené v Thajsku ochutnala krokodýla.

Veronika Duchoňová 2

Veronika Duchoňová

Brand Manager

Vystudovala žurnalistiku a mezinárodní vztahy v Brně. V PR začínala jako reportérka a koordinátorka sociálních sítí pro nadaci Václava Havla Forum 2000. K marketingu si našla cestu v době, kdy se starala o mediální obraz konference Marketing Festival, dva roky také řídila integrovanou komunikaci hudebního klubu Fléda. V agentuře působí od roku 2013. Začínala jako PR Manager, poté dva roky řídila marketingový tým a starala se o kvalitu služeb a VIP klienty. Aktuálně z mateřské dovolené pečuje nejen o syna, ale též o interní agenturní projekty a rozvoj firemního brandu. Ve volném čase Veronika holduje indie hudbě – nejraději na klubových koncertech – a objevuje dobrá vína.

Martin Svoboda 2

Martin Svoboda

Senior PR Manager

Vystudoval žurnalistiku a politologii se specializací na politický marketing na Fakultě sociálních studií. Do agentury nastoupil v květnu 2017, předtím téměř dva roky zajišťoval PR brněnským firmám v projektu CentrumBrna.cz. Zkušenosti sbíral také v brněnské redakci MF DNES. V agentuře se stará o klienty z oblasti bydlení, obchodu či potravinářství. Rád relaxuje u dobrého filmu nebo při vaření. Práci v Lesensky.cz má rád natolik, že se přestěhoval, aby od agentury bydlel jen 400 kroků.

Michaela Kurtaničová 2

Michaela Kurtaničová

Senior Marketing Manager

První zkušenosti s klienty sbírala jako account v agentuře Včeliště.cz, úskalí marketingu však dobře zná i z pohledu klienta – fungovala jako marketingový koordinátor v módním shopu Lovemusic. V agentuře Lesensky.cz se rok věnovala obsahovému marketingu a správě sociálních sítí klientů, v současnosti se specializuje na UX a tvorbu webů, marketingové analýzy a strategie. Ve volném čase pracuje na rozšíření své sbírky kanadských bodů. Když zrovna nehraje hokej, ráda se svou čtyřnohou parťačkou objevuje krásy českých luhů a hájů.

Daniel Zeman 2

Daniel Zeman

Marketing Specialist

Vystudoval žurnalistiku na FSS Masarykovy univerzity. Působil jako social media manager na radnici Brno-střed, následně zakotvil jako vedoucí oddělení PR v Muzeu města Brna. Do agentury nastoupil v září 2018 a je zde specialistou na sociální sítě. Ve volném čase čte, kouká na filmy a píše pro názorovou rubriku na Seznam Zprávy nebo na A2larm. Je autorem scénáře k satirickému seriálu Kapitán Říp.

Martin Foral tým Lesensky.cz

Martin Foral

PR & Media Manager

Vystudoval žurnalistiku a sociologii na Masarykově univerzitě, ve studiu nyní pokračuje se zaměřením na mediální průmysly a produkce. Zkušenosti s oborem čerpal v brněnské redakci Práva. Do světa PR poprvé pronikl jako stážista ve studentském PR Gangu. V Lesensky.cz pečuje o media relations klientů. Ve volném čase si rád zasportuje. Od dětství se věnuje fotbalu, který s oblibou sleduje i jako televizní divák. I přes svůj strach z létání velmi rád cestuje a poznává nová místa.

Daniel Dvořák 2

Daniel Dvořák

PR & Media Manager

Vystudoval politický marketing na Masarykově univerzitě. Hned po obdržení diplomu zamířil do Prahy, kde nabíral zkušenosti v agentuře PR.Konektor. Má rád Moravu a Brno, proto se rozhodl po třech letech vrátit domů. Do agentury Lesensky.cz nastoupil v červnu 2019 a má na starost klienty z oblasti stavebnictví, automobilového průmyslu a farmacie. Miluje sport, speciální místo v jeho srdci patří Liverpoolu FC. Je šampionem v minigolfu a držitelem několika evropských a světových medailí z tohoto sportu. Aktuálně ho z netradičních sportovních disciplín zaujalo i kouzlo šipek.

Tereza Ticháčková 2

Tereza Ticháčková

Marketing Manager

Vystudovala politologii na Masarykově univerzitě. Dávno předtím ale psala a fotila pro nejrůznější online magazíny, a tak nebylo překvapením, když v roce 2015 definitivně přesedlala z politiky na marketing. Od té doby pracuje především jako obsahový stratég, copywriter a správce sociálních sítí. V agentuře je od roku 2017 a zaměřuje se zde hlavně na content.

Jan Polzer lesensky.cz

Jan Polzer

Web Development Director

Majitel titulu v oboru Business Management z Nottingham Trent University se věnuje tvorbě webů, programování a školení. Honza patří mezi přední české specialisty na Drupal a redakční systémy. Jako první v ČR obdržel oficiální ocenění Acquia Certified Developer a Site Builder pro Drupal. V Drupalu se vyzná i jako publicista a školitel – na kontě má stovky přednášek a několik knih o tomto systému. S agenturou spolupracuje od roku 2013 jako dodavatel webů. Ve volném čase Honza vede vlastní portál Maxiorel a věnuje se cestování, plavbám na lodi a studiu masérských technik.

Petra Hanzlová

Petra Hanzlová

PR & Media Manager

Svou kariéru odstartovala jako redaktorka zpravodajství v brněnských redakcích MF DNES a redaktorka brněnského deníku Rovnost. Pracovala také jako editorka a následně nastoupila na mateřskou dovolenou. Kromě přebalování a krmení se věnovala psaní pro Moravské hospodářství, agenturu Best One nebo Mendelovu univerzitu. Později pracovala jako PR manažerka v komunikační agentuře, v březnu 2020 se připojila k týmu Lesensky.cz. Když zrovna nemusí krotit dvě hyperaktivní dcery, ráda chodí do přírody, leze na bouldery nebo si užívá posezení u vína.

Michaela Konečná 2

Michaela Křivá

Project Manager

Vystudovala Střední technickou školu se zaměřením administrativa a logistika, hned poté se však začala věnovat obchodu, prodeji v telekomunikační sféře a bankovnictví. Poté si na rok odskočila do Kanady, kde poznávala krásy přírody a zdokonalovala angličtinu. Po návratu působila jako key account manager ve finanční společnosti. Vyniká organizačními dovednostmi a dobrou náladou, proto u nás působí jako office a happiness manager. Je nadšenou sportovkyní, díky své soutěživosti kývne na jakoukoliv sportovní hru. Volný čas tráví cestováním nebo v kuchyňské zástěře při experimentování s novými recepty.

Hana Ucekajová

Hana Ucekajová

Content Specialist

Vystudovala českou a anglickou filologii na Univerzitě Palackého v Olomouci a později absolvovala i tajuplně znějící obor multimediální internetové služby na vyšší odborné škole. V agentuře, kam nastoupila na podzim roku 2013, má na starosti zejména korektury. Jako copywriter zvládne napsat text na jakékoliv téma. Krom toho je též freelance překladatelkou angličtiny. Volný čas tráví zahradničením, procházkami po lesích a polňačkách, sbíráním léčivek, kreslením nebo ručním tvořením všeho druhu.

michal kopecky lesenskycz 1

Michal Kopecký

Graphic Designer

Vystudoval Střední uměleckomanažerskou školu v Brně na oboru grafický design. Své pracovní zkušenosti sbíral již během studia a po té na volné noze, kdy tvořil malým i velkým firmám propagační materiály, vizuální identity, velkoplošnou reklamu až po webové stránky. Ve volném čase se věnuje technologiím, hudbě nebo sportu. V minulosti se věnoval fotbalu a působil ve výběru Jihomoravského kraje.

Denisa Marynčáková 2

Denisa Marynčáková

PR & Media Manager

Vystudovala politologii se specializací na volební studia a politický marketing na Fakultě sociálních studií MU. Během studia psala pro fakultní časopis Atrium, později se stala jeho editorkou. V agentuře začínala jako stážistka. Po výhře stříbrné medaile v soutěži pro mladé kreativce Young Lions nastoupila na plný úvazek do PR oddělení. Miluje cestování, umění, dlouhé procházky v Beskydech a svého psa.

Kontakt

Spojte se
s námi!

Využijte sílu konceptu PR 360®. Vybereme nejvhodnější nástroje a společně s vámi vytvoříme efektivní a funkční PR a marketingovou strategii.

+420 777 474 360 info@lesensky.cz

Přejít na kalkulátor a ceník služeb

PR 360 diagram