Kampaň pro Dětský Ječmen Green Ways
Doba realizace
3 měsíce
2019

Produktový design a kampaň pro Dětský Ječmen

K novému dětskému produktu jsme připravovali vizuální styl, obalový design a celou marketingovou kampaň.

Pokračovat

Green Ways

Společnost Green Ways je jedním z největších evropských výrobců a distributorů zelených potravin. Zelený ječmen a chlorellu prodává přes etický síťový marketing a přes osobní komunikaci prodejců s koncovými uživateli. Výrobky Green Ways patří k nejlepším produktům svého druhu na trhu. 

Zadání klienta a naše role

Na jaro 2019 firma Green Ways plánovala launch nového produktu pro děti. Zelený ječmen s příchutí jahod měl být prvním dětským doplňkem stravy v portfoliu. Naše role byla mu zajistit ten nejlepší vzhled, vizuální styl a propagační kampaň.

K novému produktu s názvem Dětský Ječmen jsme připravili vizuální a obsahový koncept. Ten jsme poté promítli do obalového designu, merchandise, tiskovin i celé marketingové stragie k uvedení produktu na trh.

Realizační tým:

  • Project leader:
    Veronika Duchoňová
  • Visual idea:
    Veronika Šišková, Ivan Kebeleš
  • Copywriting:
    Tereza Ticháčková, Veronika Duchoňová
  • Design & DTP:
    Veronika Šišková, Ivan Kebeleš
Produktový design a kampaň pro Dětský Ječmen Green Ways
Video GW ječmen

Koncept zvířátek

Jako základní pilíř kampaně jsme zvolili zvířecí maskoty, kteří měli fungovat jako průvodci světem zdravého stravování. K Dětskému Ječmeni jsme proto navrhli skupinu zvířátek. Ta se stala ústředním motivem celé marketingové kampaně.

Všechna zvířátka vznikla jako originály a autorské ilustrace. Prvním průvodcem a hlavní hrdinkou při vstupu produktu na trh se stala žirafa.

Koncept zvířátek

Průběh tvorby

Žirafu jsme postupně doplnili o dalších pět zvířecích přátel. U každého maskota jsme pečlivě definovali jeho vlastnosti a roli.

Zvířátka jsme také rozpracovali v grafické studii tak, abychom u nich dokázali zobrazit různé emoce, perspektivu a pohyb.

Průběh tvorby

Nové krabičky

Základní ideou nebyl kompletní redesign, ale inovace designu původních krabiček a nový marketingový koncept. Obal Dětského ječmenu proto navazoval na původní barevnost krabiček a obohatil ji o převahu bílé.

Hlavní důvod byl, aby byla krabička na první pohled odlišitelná od ostatních produktů Green Ways.

Nové krabičky

Produktový a obalový design

K dětskému produktu vznikla ucelená řada obalů. Nový design se promítl do dóz, zásilkových krabic, samolepek i izolepy tak, aby byla vizibilita nového produktu u všech zákazníků Green Ways co největší.

Produktový a obalový design

Online kampaň

Uvedení produktu na trh doprovázela rozsáhlá marketingová kampaň, která pracovala s naším vizuálním konceptem.

Zvířátka se stala hlavními hrdiny propagačního videa a Facebook příběhů. Vystupovala také ve firemním časopisu, na webových stránkách produktu a v PPC kampani.

Online kampaň

Merch a dárkové předměty

Nový produkt Green Ways byl podpořen také balíčkem reklamních a dárkových předmětů. Při vstupu produktu na trh společnost distribuovala do zásilek pexeso a šejkr, později také plyšovou žirafu a látkové pytlíky. 

Merch a dárkové předměty

Všechna zvířátka

Žirafka
Sloník
Kůň
Kočka
Ovce