Brand manuál

Pokračovat

Co je to brand manuál?

Brand manuál je dokument, ve kterém je stručně shrnuta identita a strategie značky. Popisuje její hlavní atributy a definuje pravidla pro každodenní práci se značkou.

Úkolem brand manuálu je zajistit
KONZISTENTNÍ, ROZPOZNATELNOU a NEZAMĚNITELNOU
prezentaci brandu v mluvené, textové i vizuální komunikaci.

Brand manuál v podstatě shrnuje výstupy z ostatních strategických manuálů. Lze v něm nalézt to nejdůležitější z definice značky, z manuálu vizuální komunikace a z manuálu komunikace značky. Nejčastěji brand manuál obsahuje:

  • Definici značky (historii, misi, hlavní vlastnosti a osobnost značky)
  • Základní vizuální prvky (logo, barvy, typografie, základní aplikace)
  • Pravidla komunikace značky (pravidla psaní a používání názvu značky, její oslovování a tón komunikace)

Součástí brand manuálu mohou být také ukázky zakázaných a nevhodných variant asociací, vizuálů a komunikace značky. Manuál může také obsahovat přílohy, například šablony hlavičkových papírů, obchodních dopisů a dalších materiálů potřebných v běžném provozu firmy.

Kontakt

Potřebujete poradit
s brandingem?

Využijte sílu našeho konceptu PR 360. Nejdříve s vámi probereme, co potřebujete. Následně vám doporučíme nejvhodnější řešení a společně nastavíme tu nejlepší strategii vaší značky.

+420 777 474 360 info@lesensky.cz

Nebo vyplňte kontaktní formulář

PR 360 diagram