Od března zaštiťujeme PR aktivity pro českou společnost Sexshop.cz, které pomáháme v rámci media relations. Zaměříme se i na přípravu a realizaci osvětové kampaně.
S novým klientem Sexshop.cz jsme začali od března spolupracovat v rámci media relations. Současně se zaměříme na kampaň z oblasti zdraví. Komunikační tým agentury povede bývalá ředitelka APRA Pavla Mudrochová.
„Velmi rádi integrUJEME více komunikačních aktivit. V rámci spolupráce vznikne komunikační strategie společnosti, jejíž součástí by se měla stát kampaň zaměřená na intimitu a sex ve zralém věku. Kampaň by měla zvýšit povědomí zejména o zdravotních aspektech sexuality v pozdějším věku,“
Pavla Mudrochová, Account Director Lesensky.cz.
Společnost Virtshop.cz, která provozuje e-shopy Sexshop.cz a Intimfitness.cz, se věnuje vývoji, výrobě a přímému prodeji erotických pomůcek, pomůcek pro intimní péči a zdraví. V přístupu k intimnímu životu je pro společnost důležitá kvalita produktů, kterým může věřit a stát si za nimi.
„Pro Lesensky.cz jsme se rozhodli především pro kvalitu v oblasti media relations a současně pro zkušenosti v oblasti vedení kampaní. Těšíme se na spolupráci,“ doplňuje Tomáš Koubík, zakladatel Virtshop.cz.