
Webové stránky a vizuální identita pro Bert Solutions
- Projektové vedení: Jana Varnerová
- UI, UX: Ivan Kebeleš
- Backend: Jan Polzer
- Frontend: Lukáš Polzer
- Content: Jana Varnerová
O klientovi
Bert Solutions je inovativní společnost specializující se na 3D tisk, výrobu dekorací a modelů. Díky unikátním technologiím a kreativnímu přístupu pomáhá firmám v marketingu, retailu i cestovním ruchu. Progresivní přístup k oboru potvrzuje i spolupráce s významnými partnery a mediální pokrytí v oborových a ekonomických titulech.
Zadání klienta a naše role
Spolupráce s Bert Solutions začala u tvorby nových webových stránek, které měly lépe odrážet moderní zaměření firmy, její kreativní záběr a široké portfolio činností, kterým se věnuje. Postupně se ale rozšířila o rebranding vizuální identity a PR aktivity. Klientovi jsme navrhli nové logo a vizuální styl, který si osvojil a který se promítl do všech dalších aktivit. Vedle toho jsme pomohli rozběhnout mediální komunikaci a sociální sítě.


Nový web inspirovaný precizním designem
Web Bert Solutions, postavený na Drupalu, kombinuje atraktivní design s technologickou vyspělostí. Animace a pohybové efekty oživují obsah a zajišťují plynulé procházení. Precizní kódování zaručuje bezproblémovou funkčnost na všech zařízeních – desktopu, tabletu i mobilu.
Web je plný dynamických prvků, jako je postupné načítání textů, plynulé přechody a interaktivní obrázky reagující na pohyb myší. Mezi technologické inovace patří automatické přizpůsobení světlého a tmavého režimu dle uživatelského nastavení, pro které vznikly dvě grafické verze zajišťující maximální čitelnost a vizuální komfort.

Nový design značky, která zdobí svět
Původní vizuální identita prošla modernizací. Klient nejdřív neplánoval změnu loga, ale náš návrh ho oslovil natolik, že ho přijal. Výsledkem je čistší a modernější design, který navazuje na původní značku a zároveň posiluje její vizuální konzistenci a zapamatovatelnost.
Nový vizuální styl využívá gradienty nejen v pozadí a grafických prvcích, ale i v typografii. To dodává designu hloubku a dynamiku, což odráží progresivní charakter firmy.

PR aktivity: Bert Solutions v médiích
Novou kapitolu fungování společnosti pomohla nastartovat také PR komunikace, jejímž cílem bylo dostat jméno Bert Solutions do širšího povědomí, především mezi potenciálními obchodními partnery.
PR strategie se soustředila na komunikaci úspěšných projektů a propojení společnosti s moderními trendy v 3D tisku. Zvláštní důraz byl kladen na jeho využití v marketingu, retailu a podpoře cestovního ruchu.
Během šest měsíců trvající kampaně se podařilo obě komunikační linky dostat do relevantních zpravodajských, ekonomických a oborových médií zaměřených na IT, průmysl a retail. Výsledkem byl kumulovaný dosah 8,3 milionu čtenářů.
