Během léta jsme se dohodli na spolupráci s šesticí nových klientů. S komunikací směrem k médiím pomůžeme přednímu výrobci pánské módy Le Premier, festivalu mušlí Prague Mussel Week, farmaceutické společnosti Contipro a brněnské klinice reprodukční medicíny Repromeda. Poskytovateli internetového telefonování a virtuálnímu operátorovi FAYN Telecommunications navíc připravujeme nový web a s marketingovou strategií pomůžeme také francouzské korporaci SBM Life Science.
„Zatímco PR aktivity pro většinu nových klientů rozjíždíme během srpna, media relations pro zářijový festival mušlí Prague Mussel Week řeší náš pražský tým už od června. Společně s novináři jsme se vydali za slávkami až do holandského Yerkese, aby nám neutekly žádné zásadní informace,“ říká Markéta Kohoutková, šéfka našeho PR týmu.
„Pochopitelně mne těší, že se nám daří rozšiřovat náš záběr o komplexní marketingové strategie a realizace webů, které hrají v komunikaci stěžejní roli. Síla našeho konceptu PR 360 je pak ve výběru a provázání těch nejvhodnějších nástrojů, což považujeme v dnešní hektické době za stěžejní a máme radost, že na to klienti slyší,“ dodává náš CEO Roman Kučera.