Do druhého kvartálu vstupujeme s novými klienty. Agenturní PR tým se bude nově starat o propagaci soukromé univerzity BIBS – vysoká škola a obchodního Družstva CBA CZ, s medializací pomůžeme také SOS dětským vesničkám. Naše posílené marketingové oddělení také zahájí spolupráci s nápojovým koncernem AG FOODS a převezme personální marketing logistické a zásilkové firmy KS-Europe.
Pro BIBS – vysokou školu a Družstvo CBA CZ, které sdružuje okolo 950 tuzemských prodejen, zajistíme kompletní PR servis. U SOS dětských vesniček se naši specialisté zaměří na medializaci problematiky opuštěných dětí a rodin v nouzi. Spolupráce bude po celou dobu probíhat ve zvýhodněném režimu, kterým se snažíme podpořit neziskové a kulturním organizace.
Další nové zakázky jsme získali v oblasti tvorby webů a strategického marketingu. Nápojovému koncernu AG FOODS zrealizujeme pro nový projekt microsite propojenou s kampaní na sociálních sítích a grafický rebrand značky kávy pro HORECA segment.
Plzeňské logistické a zásilkové firmě KS-Europe pak pomůžeme s náborem nových zaměstnanců. Právě v Plzeňském kraji je dnes celorepublikově nejnižší nezaměstnanost. Proto připravíme pro KS-Europe s nově posíleným agenturním týmem intenzivní integrovanou kampaň od náborových stránek až po online a outdoor reklamu.
Naše PR manažerka Lenka Romportlová při návštěvě SOS dětské vesničky