Young Lions 2024

Cílená PR kampaň za jediný den. Výzvou letošních Young Lions byla pomoc dětem bez domova

Profile picture for user Jana Pavelková
Jana Pavelková
22. 3. 2024

Ani letos jsme si nenechali ujít soutěž mladých talentů Young Lions. V kategorii PR se úlohy zhostili naši PR & Media Manager Tomáš Chramosta a Marketing Specialist Jana Pavelková.

Cílem soutěže je za 24 hodin vymyslet a vypracovat PR kampaň na základě zadání a krátké konzultace se zástupci organizace. Letošním soutěžním klientem byl projekt Šance.cz, o který se stará nezisková organizace Spolu dětem. Ta provozuje charitativní internetový program zaměřený na cílenou pomoc konkrétním dětem z dětských domovů či pěstounských rodin. Podporuje vzdělání, rozvíjení talentů a pomáhá dětem se připravit na jejich budoucí povolání.

Zadání nebylo jednoduché, i kvůli nízkému budgetu, množství podobných charit v prostředí České republiky a cílení na malé a střední podniky. Náš tým si s ním ale poradil. „Bylo to opravdu intenzivních čtyřiadvacet hodin. V takto krátkém časovém úseku jsme museli dát dohromady smysluplný návrh včetně grafické prezentace a průvodní zprávy. To celé samozřejmě v angličtině,“ říká Tomáš Chramosta, který se svou kolegyní v kampani „Daruj budoucnost“ cílí především na proveditelnost se zohledněním jak finančních, tak lidských zdrojů organizace. 

 

Ve svém návrhu zkombinovali prvky PR i marketingu – tiskovou konferenci, práci s médii, kampaň na LinkedInu i průzkum veřejného mínění. „Pro mě bylo největším přínosem pracovat s Tomem. Ukázal mi, jak je naše agentura v oboru PR silná a profesionální. Dokončit kampaň za 24 hodin od prezentace klienta tak, aby měla hlavu a patu, byla také zajímavá zkušenost“, uzavírá Jana Pavelková.

Kontakt

Potřebujete pomoci
s public relations?

Využijte sílu konceptu PR 360®. Vybereme nejvhodnější nástroje a společně s vámi vytvoříme efektivní a funkční strategii.

+420 777 474 360 info@lesensky.cz

Nebo vyplňte kontaktní formulář

PR 360 diagram