Ročenka MAM 2021 header

V ročence Marketing & Media bilancujeme rok 2021 v oboru

Profile picture for user Veronika Duchoňová
Veronika Duchoňová
10. 1. 2022

Vyšlo speciální rozšířené vydání týdeníku Marketing & Media (MAM). Mapuje uplynulý rok napříč obory médií, komunikace, reklamy, eventů, sportovních akcí, retailu a celého marketingu.

Hlavním tématem Ročenky MAM je pozornost a to, jak ji získat, neztratit a jak o ni smysluplně usilovat. Od zakladatele naší agentury Petra Lesenského a dalších šéfů českých firem se dozvíte, o čí pozornost museli v uplynulém roce, kdo naopak soupeřil o tu jejich a kdo byl v tomto boji úspěšný.

Z našeho pohledu byl loňský rok dynamický, ale přesto úspěšný. 

Petr Lesenský, zakladatel Lesensky.cz

Podle ankety Jakuba Křešničky, redaktora MAM, očekávají PR agentury po loňském mírném poklesu růst výdajů na komunikaci. Státní správa se snad naučí spolupracovat. Text o stavu oboru ukazuje též pozitivní trendy a hodnotí úroveň tendrů.

MAM Ročenka ukázka


Zobrazit celý text

V ročence MAM najdete také řadu článků poskytující vhled do stavu jednotivých oborů marketingové komunikace, celkem pět velkých rozhovorů, šest rozsáhlých anket, komentáře, bezpočet názorů a přehledy akcí a soutěží na rok 2022. Celé vydání si můžete pořídit na stránkách mam.mam.cz.