V Aqualandu Moravia jsme novináře seznámili s novinkami i s živým tygrem

AQM, novinky, tygr | Lesensky.cz
Agenturní zpravodaj | Veronika Gardášová
Autor článku: Agenturní zpravodaj

Aqualand Moravia patří k našim dlouholetým klientům. U zahájení v pořadí čtvrté letní sezóny jsme proto nemohli chybět. Den, kdy se venkovní areál otevřel tisícovce návštěvníků, patřil kromě veřejnosti i novinářům a tiskové konferenci v naší režii. Pozvání do vodního parku přijalo přes 20 žurnalistů. Ti se seznámili s novinkami pro letošní letní sezónu, prošli si areál a na závěr setkání se mohli vyfotit s živým tygříkem.

Tisková konference pořádaná přímo v den zahájení sezóny byla výzvou. „V den otevření akvaparku se před branami tvořily fronty nedočkavých návštěvníků. Zvládnout celou akci bylo logisticky  i organizačně náročné, ale vyplatilo se to.  Novinářům jsme mohli přinést nejen zajímavé informace, ale i autentický zážitek,“  dodává naše kolegyně Lenka Romportlová, která akci za agenturu mediálně zašťitovala.

Novinky pro letošní sezónu i plány do budoucna představil novinářům sám ředitel akvaparku Petr Pavlacký. Ty nejzajímavější akce pro letošní letní sezónu poté blíže představila Blanka Marková. Následně si všichni novináři mohli prohlédnout celý areál v plném provozu. Závěr akce pak oživilo setkání s tygříkem, který byl v den zahájení letní sezóny v Aqualandu pokřtěn. Aqualand totiž letos spojil své síly s cirkusem Jo-Joo, návštěvníkům tak nabídne zajímavý program i výhodné vstupenky na zábavná představení.