Studentská agentura PR Gang letos nabídne přednášky odborníků a podpoří neziskovky

PR Gang startuje nový semestr
Markéta Kohoutková
Autor článku: Markéta Kohoutková

Náš projekt PR Gang, který je určen vysokoškolským studentům PR a marketingu, se ve svém třetím semestru zaměří na pomoc neziskovému sektoru. Mladí lidé si tak opět vyzkouší přípravu komunikačních strategií či realizaci marketingových výzkumů pro reálné zadavatele. Novinkou studentské agentury pro letošní rok jsou přednášky špičkových odborníků z praxe šité studentům na míru.

Projekt studentské PR a marketingové agentury pod naší záštitou má za sebou rok existence. Koncept zapojuje studenty vysokých škol do reálných zakázek a za uplynulé dva semestry pomohl už desítce klientů. Více než 200 studentů připravovalo kampaně například pro Filharmonii Brno, společnost Kofi Kofi, Regionální hospodářskou komoru Brno, volební hru Prezident 21 či tým amerického fotbalu Brno Alligators.

 

Letos na jaře plánuje studentská agentura řešit marketingové potřeby Centra Terapie Autismu, nadačního fondu Lepší senior, nákupního rádce NEJ ČR, spolku pro Efektivní altruismus nebo organizace dobrovolníků HERO CLAN. Jedná se o vítěze soutěže Social Impact Award, jíž je PR Gang partnerem.

 

„Studenti nám už dokázali, že umějí úspěšně zpracovat zajímavé projekty pro klienty z nejrůznějších oblastí. Letos bychom jejich inspirativní nápady rádi směřovali do neziskového sektoru, který si většinou pomoc profesionálních agentur nemůže dovolit.“
Markéta Kohoutková, vedoucí projektu PR Gang

 

K vypracovaným úkolům získávají studenti zpětnou vazbu, a to jak od klientů, tak od profesionálů z oboru. Projekt má tedy přínos pro rozvoj studentů a možnosti ke snazšímu nastartování jejich kariéry. Se vzděláváním mladých nadějí v PR a marketingu je letos připraveno pomoci patnáct špičkových odborníků. Jejich mentorských schopností a zkušeností začíná PR Gang nově využívat při zprostředkování odborných přednášek na půdě spřátelených univerzit. Lekce jsou šité přímo na míru studentům a připravované ve spolupráci s vyučujícími.

 

Největší letošní akcí PR Gangu bude v dubnu panelová diskuse s odborníky, tentokrát na téma Jak nastartovat kariéru v PR, médiích a marketingu. V prostorách auly Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity budou mít studenti příležitost dotázat se na možnosti stáží, vzdělávání v oboru či hledání pracovních pozic pro absolventy. Mezi panelisty zasedne například ředitelka společnosti Ogilvy PR Dita Stejskalová, šéfredaktor regionální redakce deníku MF Dnes Petr Škarda či ředitel největší brněnské PR agentury Lesensky.cz Petr Lesenský.