Poslední klip Barbory Polákové k písni 2-8-5 vzbudil nejen na české hudební scéně rozruch. Jsme proto rádi, že se naše agentura mohla na medializaci spuštění tohoto unikátního klipu na YouTube podílet. Zúročili jsme naše zkušenosti s projekty z kulturní oblasti a vyzkoušeli si, jaké to je spolupracovat s jedním z největších hudebních vydavatelství na českém trhu.
Barbora Poláková je v českém showbyznysu jako zpěvačka stále populárnější. A to i díky tomu, že se nebojí riskovat a při tvorbě klipů se snaží vždy přicházet s něčím ojedinělým. To se jí v případě klipu k písni 2-8-5, který vysílala živě na Instagramu, opět povedlo.
Při příležitosti premiéry sestříhaného videoklipu na YouTube jsme se starali o to, aby se o tomto počinu veřejnost patřičně dozvěděla. Ve spolupráci se společností Supraphone jsme připravili tiskovou zprávu a oslovili vybraná média. Kromě oborových novinářů z hudební branže jsme se přitom soustředili i na online svět, právě tomu se totiž singl Polákové věnuje. Více než 13 tisíc diváků tak mělo například možnost vidět úryvek z natáčení v rámci facebookového pořadu Online24.
Videoklip Barbory Polákové