Ekologická soutěž E.ON Energy Globe letos vstoupila do druhé dekády a naše agentura byla opět u toho. Již čtyři roky v řadě se totiž náš public relations tým stará o media relations celé akce. Její 11. ročník vyvrcholil televizním vysíláním slavnostního galavečera, kde byli vyhlášeni vítězové jednotlivých kategorií i absolutní vítěz.
"Náš tým se stará už čtyři roky nejen o public relations soutěže, ale také o představení ekologicky smýšlejících subjektů v České republice a edukaci v oblasti ekologických a úsporných řešení. Mezi eventy patří akce mezi oblíbené stálice našeho podzimního společenského i pracovního programu."
Martin Bořil, Account Director
Se zástupci tuzemských zpravodajských, lifestylových i oborových médií jsme proto byli v průběhu letošní kampaně v kontaktu prakticky neustále. O tom, že je téma ekologie a energetických úspor, mediálně zajímavé, svědčí bezmála tři stovky výstupů v řadě stěžejních médií v průběhu celé soutěže.
Nyní před sebou přitom máme ještě zlatý hřeb v podobě další medializace vítězných projektů. Absolutnímu vítězem soutěže se stala aplikace Nesnězeno, které tímto gratulujeme a doufáme, že díky soutěži i naší práci získá nové uživatele.