Po úspěchu kampaně ke klipu 2-8-5 na cenách EFFIE a LEMUR se našemu týmu podařilo ji prosadit i na mezinárodním poli. Na soutěži ICCO Global Awards se projekt probojoval na shortlist v kategorii Digital and New Media Award. Letošní desáté výročí od založení agentury tak máme mnoho důvodů k oslavám.
Propagace Barbory Polákové ke klipu 2-8-5 se v prestižním celosvětovém výběru umístila navzdory konkurenci desítek celosvětových kampaní. Ačkoliv vítězství v kategorii Digital and New Media nakonec porota udělila finské agentuře Netprofile, umístění na čtyřčlenném shortlistu je pro české PR obrovský úspěch.
Slavnostní večer v srdci Londýna v hotelu Savoy jsme si tak nadmíru užili. Ve společnosti zahraničních kolegů jsme probrali nové trendy, s vítězi podebatovali o oceněných stategiích. Nečekaným zpestřením večera byli francouzský prezident Emmanuel Macron a kanadský premiér Justin Trudeau, kteří procházeli recepcí hotelu skrz debatují davy odborníků na PR.
Děkujeme Barboře Polákové a všem našim kolegům za spolupráci a těšíme se na nové projekty, se kterými se snad v budoucnu opět podíváme na světová pódia.