PR Gang se vrací na brněnské vysoké školy s tématem brandových kampaní. Na fakulty přichází s prezenčními workshopy i přednáškami. Letos studenty komunikačních oborů zapojuje do návrhu kampaní pro Galerii Vaňkovka Brno, řemeslnou pekárnu William Thomas Artisan Bakery či síť autoservisů Quick Stop Car.
Již dvanáctý semestr vtahuje naše kreativní agentura PR Gang studenty do praxe a umožňuje jim zapojení do reálných kampaní i spolupráci se skutečnými klienty. Obohacuje tak výuku brněnských univerzit o praktickou část.
Studenti letos například pracují na strategii pro sociální sítě a PR aktivity pro multižánrový festival Vaňkovka Fest či navrhují marketingové nástroje pro launch první pražské pobočky pekárny William Thomas. V případě autoservisů Quick Stop Car zase připravují plán pro oslovení nových partnerů.
věříme, že LETOS pandemie poleví a většina akcí PR Gangu proběhne face to face. Právě přímá interakce studentů s klienty a odborníky je to nejužitečnější, co agentura studentům nabízí.
Michaela Křivá, vedoucí PR Gangu
Nabídku přednášek pravidelně aktualizujeme, letos přidáváme téma dezinformací a propagandy. Praktické workshopy doplníme sérií přednášek expertů na komunikaci, kteří se studenty proberou téma aktuálních trendů z oblasti influencer marketingu, virálních videí či krizové komunikace.