panelova-diskuze-pr-gang-duben-2018-uvod

Panelová diskuze PR Gangu svedla dohromady 8 odborníků a 140 zájemců o PR a marketing

Profile picture for user Veronika Duchoňová
Veronika Duchoňová
25. 4. 2018

V úterý 24. dubna se na půdě Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně konala již druhá debata pro studenty, tentokrát na téma Jak nastartovat kariéru v PR, médích a marketingu. Stejně jako minulý rok ji uspořádal PR Gang, který vznikl pod hlavičkou naší agentury a jenž studentům dlouhodobě zprostředkovává možnost spolupracovat přímo na projektech skutečných klientů.

https://www.prgang.com/Zhruba dvouhodinové debaty se zúčastnilo 140 studentů. Ti zcela naplnili kapacitu auly Fakulty sociálních studií, která tak byla už několik dní před konáním akce "vyprodaná". „Velmi si vážíme zájmu o celou akci. Jsme mile překvapeni, kolik studentů se na ni přihlásilo a dorazilo načerpat know-how. Je vidět, že mladé lidi práce v marketingu a PR láká,“ říká Markéta Kohoutková, jež projekt PR Gang jménem naší agentury koordinuje.

Panelová diskuze byla rozdělena do dvou částí. V první z nich se představili Jaroslav Čuřík, novinář  s více než 12letou praxí a nynější vyučující na Katedře mediálních studií a žurnalistiky, či Lucie Kaňovská, jež přednáší o marketingu na Vysokém učení technickém v Brně. Kromě zástupců akademické půdy se diskuze účastnil i lektor Akademie ČTK Jan Tomandl a zástupce naší agentury, business director a bývalý šéfredaktor vydavatelství Computer Press Roman Kučera.

panelova-diskuze-pr-gang-duben-2018-8
Panelové diskuze Jak nastartovat kariéru v PR, médiích a marketingu se zúčasnilo téměř 140 studentů. 

Kromě vzdělávání v PR a marketingu byla řeč i o tom, jak důležité je učit se od skutečných odborníků, jaký by měl být potenciální uchazeč o zaměstnání v těchto oblastech i jakou roli hrají léta praxe v porovnání s nadšením a proaktivitou zájemců o zaměstnání či stáž.

Druhá část podvečera patřila čtveřici odborníků z praxe. Kromě ředitele a majitele naší agentury Petra Lesenského jsme za diskuzní pult přizvali generální ředitelku Ogilvy Public Relations Ditu Stejskalovou, šéfa marketingového oddělení společnosti igloonet Adama Šilhána a Petra Škardu, který vede brněnskou redakci MF DNES.

V této části diskuze se mluvilo o náboru nových zaměstnanců a o tom, jak se „dostat do agentury“. Čilá debata proběhla i nad tím, jaký je skutečný vztah mezi „píáristy“, marketéry a zástupci médií, a zda a jak se v posledních letech měnil.

Ještě jednou děkujeme všem účastníkům diskuze, Fakultě sociálních studií, studentům i moderátorovi a šéfredaktorovi oborového časopisu Mediář Ondřeji Austovi.

Příští rok se těšíme na viděnou!