Do roku 2020 vstupujeme s pěticí nových klientů. S PR strategií pomůžeme společnosti Xella a jejím produktům včetně pórobetonových tvárnic Ytong, dále také jazykové škole Lingua, značce Tork i sociální síti pro domácí mazlíčky Animal Breath. Náš marketingový tým také připravuje komplexní analýzu pro prodejce audiotechniky Audigo.cz.
Pro jihomoravskou společnost Xella zaštiťuje náš PR tým media relations jejích produktů značek Ytong, Multipor a Silka. V rámci komunikace jednotlivých brandů náš tým využije bohaté zkušenosti ze stavebního segmentu i z práce pro klienty z dalších příbuzných oborů, jako je energetika, topenářství či stínicí technika. S media relations nově pomůžeme také jazykové škole Lingua, která se na trhu vzdělávání pohybuje již od roku 1990. Naším novým klientem se stala také globální značka Tork patřící do skupiny Essity. Ta je výrobcem a dodavatelem produktů osobní hygieny, hygienického papíru a výrobků ze dřeva ve více než 100 zemích světa.
Poslední novinkou v portfoliu PR klientů je pak sociální síť určená výhradně domácím mazlíčkům Animal Breath. Vedle komunikace samotné aplikace zastřešíme rovněž i media relations druhého ročníku akce Moravský psí den. Loňský pilotní ročník slavil v komunitě pejskařů velký úspěch, v letošním roce plánujeme návštěvnost díky PR aktivitám ještě navýšit.
Marketingový tým se v roce 2020 ponoří do příprav brandu sluchátek Intenzze. Ten připravíme pro společnost Audigo.cz, která se léta zabývá prodejem sluchátek pro běžné uživatele i profesionály. Pro jejich značku sluchátek Intenzze, kterou sami vyrábějí, připravujeme marketingovou analýzu, jež by měla vyústit v další marketingové aktivity.