Od začátku roku 2021 máme na starosti PR strategii značky Kofola. Výrobci nápojů pomáháme s komunikací produktových novinek, marketingových kampaní nebo partnerství v oblasti kultury.
„Jsme velmi rádi za příležitost pracovat pro tento lovebrand. V rámci komunikace chceme navázat na zkušenosti, které jsme v minulosti nabrali díky práci pro klienty z potravinářského sektoru.“
Markéta Kohoutková, šéfka PR týmu Lesensky.cz
Spolupráci na public relations jsme odstartovali už na začátku roku, kdy se tato tradiční československá značka stala hlavním partnerem akce Suchej únor. Náš návrh komunikačního plánu značku zaujal a uspěl ve výběrovém řízení značky na tvorbu strategie a řízení PR aktivit.
Medializací podporujeme nové produkty i kampaně Kofoly
V březnu jsme PR podporu zaměřili na kampaň "Láska má 1000 jmen". V kampani značka rozvíjí motiv přezdívek, jimiž se mezi sebou partneři oslovují. Propagace poběží celou jarní a letní sezonu. Kromě TV se objeví i v outdooru, online i klasických offline komunikačních kanálech a zastřeší další aktivity značky.
V květnu a červnu podporujeme nové produkty, kterým pomáháme dostat se do hledáčku médií. S prvním jarním slunkem jsme například pro novináře připravili press packy - termo tašku s citrusy a produktovými novinkami.