Novináři si během tiskové konference v Aqualandu Moravia prohlížejí tobogán.

Na tiskové konferenci Aqualandu Moravia jsme novinářům představili novinky i zákulisí

Profile picture for user Veronika Duchoňová
Veronika Duchoňová
19. 6. 2018

Letní sezona je pro nejmodernější tuzemský aquapark – Aqualand Moravia, který patří k našim dlouholetým klientům – zásadní. U jejího zahájení jsme proto ani letos nechyběli. Již počtvrté jsme při příležitosti startu letní sezony pozvali do areálu aquaparku novináře. Ti se letos dozvěděli novinky a plány Aqualandu a také se podívali i do běžně nepřístupných míst rozsáhlého areálu.

Událost zahájení sezony přilákala i letos do Aqualandu mnoho novinářů. Zástupci stěžejních regionálních titulů se z úst zástupce marketingového oddělení Tomáše Svobody i ředitele aquaparku Petra Pavlackého dozvěděli o letošním pojetí sezony, jež nese podtitul Kouzelné léto. Přítomní se tak seznámili s chystanými tematickými akcemi i novinkami, které si pro návštěvníky v Aqualandu Moravia připravili.

Velký zájem vzbudily také informace o plánovaném rozšíření venkovního areálu, které by mělo začít už příští rok. Letošní tisková konference se od těch předešlých v mnohém lišila. Konala se totiž den před samotnou zahajovací akcí. „Letní areál byl v den konání konference veřejnosti nepřístupný. Díky tomu se mohli novináři podívat i do míst, kam by se za běžného provozu nedostali. Viděli tak například sklad raftů, strojovnu aquaparku, nebo jako jedni z prvních vyzkoušeli služby nově zrekonstruované restaurace Imperium,“ popisuje Lenka Romportlová, která akci za naši agenturu mediálně zaštiťovala.

Kontakt

Potřebujete pomoci
s public relations?

Využijte sílu konceptu PR 360®. Vybereme nejvhodnější nástroje a společně s vámi vytvoříme efektivní a funkční strategii.

+420 777 474 360 info@lesensky.cz

Nebo vyplňte kontaktní formulář

PR 360 diagram