Až 100 000 korun na PR, marketing nebo analýzu vašeho byznysu. Taková je aktuální nabídka dotace z programu Kreativní vouchery, který pořádá Jihomoravské inovační centrum (JIC). S programem máme dlouholeté zkušenosti a rádi vám pomůžeme s administrací i řešením celého projektu.
Jak získat kreativní voucher a 100 000 na propagaci?
Registrace do programu můžete podat do 31. ledna 2022. Nejdříve se zaregistrujte zde a následně si vyberte službu a kreativce, se kterým chcete spolupracovat. Dotaci lze využít na PR, marketing, konzultace, tvorbu webových stránek či analýzy.
Společně pak vytvoříme a podáme projekt spolupráce. V dubnu proběhne losování a pokud bude náš návrh vybraný, můžeme se pustit do práce. Voucher pokrývá 75 % ceny zakázky, a to až do výše 100 000 Kč. Letos město Brno do programu investuje přes 4 miliony korun, takže šance na úspěch je vysoká.
Zkušenosti: vouchery pomohly firmám s PR i novým webem
Se zařizováním a realizací projektů kreativních voucherů máme dlouholetou zkušenost. Firmě Comimpex jsme například v rámci dotací pomohli vytvořit webové stránky a rozjeli PPC propagaci. Spolupráce dobře fungovala a tak se po proplacení dotace rozrostla do dvouleté marketingové kampaně.
Výrobci kelímků Nicknack jsme pomohli s public relations a medializací značky. Díky kreativním voucherům tak firma získala nejen příspěvek na naše služby, ale také pozornost médií. O Nicknacku například psaly Seznam zprávy.