Kreativní agentura PR Gang, která se už čtvrtým rokem specializuje na zapojování studentů do reálných kampaní, připravuje během jarního semestru projekty pro Dopravní podnik města Brna či brněnský Technologický park. Vzhledem k širšímu záběru a novým zakázkám agentura posiluje tým, který kombinuje studenty jak se špičkovými odborníky z praxe, tak s mentory z akademického prostředí.
Pro Dopravní podnik města Brna připravuje kreativní agentura PR Gang strategii pro spolupráci s mateřskými, základními, středními i vysokými školami. Projekt záměrně staví na konkrétních požadavcích příslušné cílové skupiny, která je studentům vzhledem k jejich věku velmi blízká. Technologický park Brno se zase rozhodl využít studentských kreativců pro vytvoření loga s tím, že se vše realizuje jako nenásilná grafická soutěž. Na obou zakázkách spolupracuje i se studenty středních škol, kteří si tak mohou vyzkoušet, jak se pracuje pro velké a zajímavé klienty. Kromě dvou nově zmíněných klientů pokračuje PR Gang letos na jaře v úspěšné a dlouhodobé spolupráci s nadací Forum 2000, mezinárodně uznávanou organizací založenou Václavem Havlem.
Každý měsíc evidujeme zhruba dvě poptávky na pomoc s realizací PR či marketingových kampaní. Vzhledem k tomu, že pro každého klienta kombinujeme pracovní tým složený ze studentů i odborníků, museli jsme už operativu rozšířit o šest nových stážistů. Že si vybíráme dobře, ukazuje například nedávný stříbrný úspěch Denisy Marynčákové v soutěži Young Lions.
Anna Pivodová, vedoucí PR Gangu.