Cena EFFIE ilustrační foto

Effie podruhé hodnotila kategorii PR, ocenila pouze jednu kampaň

Profile picture for user Veronika Duchoňová
Veronika Duchoňová
25. 11. 2022

Jubilejní 25. ročník tuzemské marketingové soutěže Effie Awards zná své vítěze. Jednou ze 12 soutěžních disciplín bylo i PR, které jako člen poroty hodnotil také Petr Lesenský.

Z přihlášených projektů se porota rozhodla udělit pouze první místo a to kampani 13 minut pro Českou asociaci pojišťoven, realizovanou agenturami Hero & Outlaw a Renegadz. Kampaň je zaměřena proti nepřiměřené rychlosti a jejím hlavním nosičem byl dokumentární film 13 MINUT Víta Klusáka.
 

Kampaň 13 minut všechny ostatní výrazně převýšila. Ačkoliv je v oblasti PR těžší hodnotit efektivitu a přesně určit metriky, věřím, že pro příští rok přihlašovatelé nastaví laťku zase o něco výše a v kategorii PR se objeví více kvalitních projektů."

Petr Lesenský, člen poroty cen EFFIE


Kategorie public relations patří v cenách Effie mezi nováčky. Letos se udělovala teprve podruhé. Ve dvoukolovém rozhodování porota posuzuje měřitelné, prokazatelné výsledky kampaní ve vztahu k zadaným cílům a hodnotí účinnost v poměru k vynaloženým prostředkům. V násleném kole se hodnotí kreativita, nápaditost a inspirativnost.

Kontakt

Potřebujete pomoci
s public relations?

Využijte sílu konceptu PR 360®. Vybereme nejvhodnější nástroje a společně s vámi vytvoříme efektivní a funkční strategii.

+420 777 474 360 info@lesensky.cz

Nebo vyplňte kontaktní formulář

PR 360 diagram