Do nového roku vstupujeme s Direct pojišťovnou, Kuki, coworkingem Impact Hub či Rieterem

Naše agentura vstupuje do nového roku se čtveřicí nových klientů
Martin Bořil
Autor článku: Martin Bořil

Na začátku roku 2019 jsme zahájili spolupráci se čtveřicí nových klientů. PR aktivity zaštítíme chytré internetové televizi Kuki, dynamické pojišťovně Direct či české síti Impact Hub a jejím celorepublikovým akceleračním programům. Pro švýcarský koncern Rieter pak budeme realizovat marketingovou HR kampaň. Na jaře nás také čeká oslava pětiletého výročí spolupráce s významnými jihomoravskými firmami Lomax a Enbra, kterým dlouhodobě pomáháme s médii i obsahovým marketingem.

Direct pojišťovně nově zaštítíme produktovou i korporátní komunikaci. Záměrem klienta je se odlišit od podobných subjektů na trhu lidským a přátelským přístupem, proto je velmi vítaným přírůstkem do našeho agenturního portfolia. V případě internetové televize Kuki nás pak čeká strategická komunikace nových produktů a služeb nejen v České republice, ale i na Slovensku.

Pro českou síť Impact Hub zajistíme vedle vztahů s médii i propagaci jeho akceleračních programů, mezi které patří například Impact First, Edison a Social Impact Award. V případě posledně jmenovaného se pak naše agentura stane i jedním z hlavních partnerů programu. Ve výběrových řízeních jak pro Impact Hub, tak pro Rieter, jemuž pomůžeme s realizací marketingové HR kampaně, jsme zúročili předešlou spolupráci na dílčích projektech.

Vedle čtveřice nových klientů nás na jaře 2019 čekají také hned dvě pětiletá výročí. Právě tak dlouho již trvá spolupráce s jihomoravskými firmami Lomax a Enbra. Pro oba významné klienty jsme si i na letošek připravili řadu zajímavých aktivit.