DM drogerie ilustrační foto k článku o public relations

S dm drogerií míříme ke třem letům úspěšné spolupráce

Profile picture for user Veronika Duchoňová
Veronika Duchoňová
23. 1. 2023

Udržitelnost, uvedení privátních značek či 30 let na českém trhu. To jsou jen některá témata, která se v médiích objevila ve spojení se společností dm. O media relations jedničky na českém drogistickém trhu pečujeme již necelé tři roky.

Již téměř tři roky poskytujeme tuzemským médiím zajímavé informace z dění ve společnosti dm drogerie markt. Využíváme přitom rozmanité nástroje public relations, od informačně nabitých tiskových zpráv přes krátká avíza až po unikátní průzkumy trhu.
 

    Za celou dobu spolupráce s drogerií dm jsme vydali nad 100 textů, které zaznamenaly více než 800 zmínek.

 


Přestože je společnost dm oblíbenou drogerií, je především také odpovědnou společností. Právě CSR tvoří jednu z hlavních komunikačních linek, které doplňují i tipy na produkty privátních dm značek či na péči o pokožku. Média oslovujeme také s tématy, které se dotýkají udržitelnosti, biopotravin, veganského stravování či CSR projektů.

DM drogerie PR kampaň témata Lesensky.cz

Díky různorodým tématům a materiálům se nám každý měsíc daří pokrývat široké spektrum tuzemských titulů a rozvíjet vztahy s novináři. Vazby pravidelně posilujeme také zasíláním dárkových balíčků. Jejich obsah novináře potěší, ať už jsou milovníky kosmetiky či zdravého mlsání.

Mezi novináři vedou tiskové zprávy a průzkumy

Nejčastějším formátem, se kterým oslovujeme novináře, jsou tiskové zprávy. Díky stabilní a dlouhodobé komunikaci mají u redaktorů dobrou odezvu a pomáhají nám udržovat průběžný kontakt.

Oblíbeným formátem pro média jsou také průzkumy. Během spolupráce jsme jich stihli medializovat celkem osm. Díky tomu jsme získali exkluzivní data a trendy, například o domácí beaty péči během pandemie nebo ekologické drogerii. Vzhledem k jejich úspěšnosti s nimi budeme nadále pokračovat i v roce 2023.

Statistika vydaných materiálů v PR kampani pro DM drogerii

Tisková konference jako doplněk dlouhodobé PR komunikace

Ke kompletnímu zajištění media relations patří také pořádání tiskové konference. Ta se kvůli opatřením spojených s pandemií koronaviru mohla poprvé pořádat až minulý rok, kdy dm drogerie markt slavila 30 let na tuzemském trhu. Na akci, která se nesla v duchu udržitelnosti, jsme pečovali o kompletní servis i následný follow up.

Kontakt

Potřebujete pomoci
s public relations?

Využijte sílu konceptu PR 360®. Vybereme nejvhodnější nástroje a společně s vámi vytvoříme efektivní a funkční strategii.

+420 777 474 360 info@lesensky.cz

Nebo vyplňte kontaktní formulář

PR 360 diagram