Udržitelnost, uvedení privátních značek či 30 let na českém trhu. To jsou jen některá témata, která se v médiích objevila ve spojení se společností dm. O media relations jedničky na českém drogistickém trhu pečujeme již necelé tři roky.
Již téměř tři roky poskytujeme tuzemským médiím zajímavé informace z dění ve společnosti dm drogerie markt. Využíváme přitom rozmanité nástroje public relations, od informačně nabitých tiskových zpráv přes krátká avíza až po unikátní průzkumy trhu.
Za celou dobu spolupráce s drogerií dm jsme vydali nad 100 textů, které zaznamenaly více než 800 zmínek.
Přestože je společnost dm oblíbenou drogerií, je především také odpovědnou společností. Právě CSR tvoří jednu z hlavních komunikačních linek, které doplňují i tipy na produkty privátních dm značek či na péči o pokožku. Média oslovujeme také s tématy, které se dotýkají udržitelnosti, biopotravin, veganského stravování či CSR projektů.
Díky různorodým tématům a materiálům se nám každý měsíc daří pokrývat široké spektrum tuzemských titulů a rozvíjet vztahy s novináři. Vazby pravidelně posilujeme také zasíláním dárkových balíčků. Jejich obsah novináře potěší, ať už jsou milovníky kosmetiky či zdravého mlsání.
Mezi novináři vedou tiskové zprávy a průzkumy
Nejčastějším formátem, se kterým oslovujeme novináře, jsou tiskové zprávy. Díky stabilní a dlouhodobé komunikaci mají u redaktorů dobrou odezvu a pomáhají nám udržovat průběžný kontakt.
Oblíbeným formátem pro média jsou také průzkumy. Během spolupráce jsme jich stihli medializovat celkem osm. Díky tomu jsme získali exkluzivní data a trendy, například o domácí beaty péči během pandemie nebo ekologické drogerii. Vzhledem k jejich úspěšnosti s nimi budeme nadále pokračovat i v roce 2023.
Tisková konference jako doplněk dlouhodobé PR komunikace
Ke kompletnímu zajištění media relations patří také pořádání tiskové konference. Ta se kvůli opatřením spojených s pandemií koronaviru mohla poprvé pořádat až minulý rok, kdy dm drogerie markt slavila 30 let na tuzemském trhu. Na akci, která se nesla v duchu udržitelnosti, jsme pečovali o kompletní servis i následný follow up.