S projektem Prezident 21 jsme nominováni na Českou cenu za PR

Lesensky.cz kampaň public relation pro Prezident 21 v České ceně za PR
Monika Hořínková
Autor článku: Monika Hořínková

V loňském roce i v prvních měsících letoška jsme pomáhali s PR unikátnímu projektu Prezident 21, jehož cílem bylo představit veřejnosti moderní hlasovací systém Demokracie 21. Protože se jednalo o velmi netradiční aktivitu, společně s klientem Institute for Democracy 21 jsme naši práci přihlásili do oborové soutěže Česká cena za public relations. Náš společný projekt uspěl – získali jsme nominaci a umístili jsme se na shortlistu v kategorii politické komunikace.

Asociace public relations agentur (APRA), která soutěž pořádá, vyhlásila nominace letošního 13. ročníku České ceny za PR. Hodnocených bylo letos 133 projektů, včetně projektu Prezident 21. Společně s klientem jsme jej přihlásili do kategorie Politická komunikace, politické PR a Public Affairs, kde se probojovali na shortlist. Nyní tedy napjatě čekáme, jak to celé dopadne, a zda se Prezident 21 umístí a stane se tak nejlepší českou kampaní roku v politické komunikaci. Výsledek zjistíme ve čtvrtek 14. června na slavnostním vyhlášení PR cen, které se uskuteční v prostorách pražské City Tower a Aureole.

Prezident 21 je volební hra, která měla za cíl představit hlasovací systém Demokracie 21 a zvýšit zájem občanů o prezidentskou volbu interaktivní formou. Díky Demokracii 21 mohli účastníci svým favoritům rozdělit až 3 kladné hlasy a 1 záporný. Naše agentura autorům hry pomáhala představit ji veřejnosti a dostat ji prostřednictvím klasických i moderních médií do širšího povědomí. Kromě tradičního PR jsme klientovi také asistovali například při pořádání a propagaci prezidentské debaty. Celkově stránku www.prezident21.cz navštívilo 3 miliony Čechů, 326 790 se jich zúčastnilo hlasování.