Po více než roce jsme dokončili rozsáhlý rebrand. V pětičlenném interním týmu postupně vznikla kompletně nová vizuální identita naší agentury zahrnující logo, barevnost i typografii včetně téměř 100 online a offline aplikací. Vrcholem rebrandu byl vznik našeho nového webu. Ten z hlediska designu i funkčnosti ocenili porotci soutěže WebTop100. Náš web získal druhé místo v kategorii Firemní weby marketingových a IT agentur.
Rebrand agentury navazuje na postupný repositioning celé společnosti. Oproti minulosti jsme výrazně posílili nabídku marketingových a grafických služeb. Stále více propojujeme PR a marketing, a proto jsme se rozhodli pro aktualizaci loga a kompletní změnu našeho vizuálního i komunikačního stylu.
Interní tým složený z grafiků, copywriterů a marketingových specialistů téměř rok vytvářel novou identitu značky Lesensky.cz. Výsledkem je nejen nový tone of voice, ale také brand manuál a redesignované webové stránky.
Vrcholem aktivit spojených s repositioningem naší agentury byla tvorba nového webu. Ten komplexně popisuje všechny služby našeho konceptu PR 360®. Jako jeden z mála z oborových webů také prostřednictvím online kalkulátoru ukazujeme potenciálním klientům okamžitý odhad ceny za poptávané služby.
Náš web, který vznikl inhouse s přispěním programátora Jana Polzera, zaujal odbornou porotu soutěže WebTop100. Na slavnostním galavečeru jsme díky tomu převzali ocenění za druhý nejlepší web roku 2018 v kategorii Marketingové a IT agentury. V konkurenci čistě marketingových agentur nás potěšila nejen samotná cena, ale také individuální hodnocení odborné poroty.
"Chválím skvělý konfigurátor s orientační cenou i popisky jednotlivých kategorií. Konfigurátor dostává nabídce 360° záběru agentury."
Jan Homolka, porotce WebTop100
