První účast v Young Lions jsme korunovali cenou Honorary Mention

Young lions ilustracni foto
Veronika Duchoňová
Autor článku: Veronika Duchoňová

Poprvé v roli soutěžících i porotců, v online utkání, s mnoha zážitky a jedním skvělým umístěním. Tak by se dal shrnout náš první rok v soutěži Young Lions. Do utkání mladých kreativců jsme vyslali dva týmy. V kategorii PRINT nás zastupovali Ivan Kebeleš a Pavel Urban, ve skupině PR Anna Pivodová a Martin Svoboda. Právě náš PR tým si nakonec za svou kampaň odnesl ocenění Honorary Mention.

V Young Lions jsme nefigurovali jen jako soutěžící. S potěšením jsme přijali také nabídku místa v porotě, do které usedl majitel naší agentury Petr Lesenský. Celosvětově uznávané soutěži jsme navíc pomáhali jako generální podporovatelé s oslovováním partnerů i medializací. Letošní Young Lions jsme tak poznali z mnoha úhlů.

Young lions lesensky.cz 2 tymy
PR a PRINT tým selfie před zadáním online briefu.

Stejně jako loni i tento rok se zadání soutěže věnovalo neziskovým organizacím. Náš PR tým připravoval mediální kampaň pro organizaci Qiido, která podporuje vzdělávání mimořádně intelektově nadaných dětí. Marketingové duo pak zpracovávalo print pro Dům Ronalda McDonalda, bezplatné ubytování rodičů s vážně nemocnými dětmi v útulném a bezpečném domě v blízkosti zdravotnické péče. Na zpracování kampaně měli všichni soutěžící 24 hodin, během nichž bylo potřeba vymyslet kreativu i samotnou exekuci. Ukázku prací našich mladých talentů najdete zde a zde.

Z první účasti v soutěži si nakonec dvojice Anna Pivodová a Martin Svoboda vysloužila ocenění Honorary Mention. Podle porotců jejich kampaň pro Qiido zaujala hlavně konceptem chytré cachingové hry a také – v kategorii PR lehce netypicky – vizuálním zpracováním prezentace.

„Účast v Young Lions pro nás byla skvělou zkušeností. V době karantény byla soutěž, ač náročná, vítaným zpestřením. A i když šlo o vůbec první ročník, který se vlivem okolností odehrál v online prostředí, pořadatelé vše zvládli bravurně a my soutěžící jsme si program užili naplno."
Anna Pivodová, PR Manager Lesensky.cz

Stopu zanechali v kategorii print i Ivan Kebeleš a Pavel Urban. V  nejpočetnější konkurenci top českých agentur zaujali autorskou ilustrací a nekonvenčním přístupem k briefu. „Jsme rádi, že se agentura Lesensky.cz mezi nejlepšími kreativci neztratila. Naše marketingové oddělení budujeme teprve třetím rokem, v odevzdaných pracích se ale můžeme směle srovnat se studii s mnohaletou tradicí. I když se já osobně specializuji na webovou grafiku a Pavel na výkonnostní marketing, soutěž potvrdila, že nápadů i zručnosti v jejich zpracování máme dost,“ dodává Ivan Kebeleš.

Diplom Young lions


Letos musela soutěž proběhnout kvůli karanténě online. Zadání briefu, obhájení soutěžních prací i vyjádření poroty se tak odehrálo přes videohovory. Díky skvělé organizaci však vše proběhlo hladce. I tak se ovšem těšíme, že se v dalším ročníku s mladými kolegy z agentur i s porotou setkáme již osobně. Příští rok opět plánujeme pomáhat soutěži na organizačním i mediálním poli.