Konference WebTop100 vyvrcholila 14. listopadu slavnostním vyhlášením vítězů jednotlivých kategorií. Mezi nejlepší projekty v digitálním marketingu se umístily naše dva projekty - web Dopravního podniku města Brna v kategorii User Experience na prvním místě a Marketingový slovník Lesensky.cz na druhém místě v kategorii SEO.
V kategorii User Experience vyhrály webové stránky Dopravního podniku města Brna (DPMB). Kategorie UX hodnotí weby podle zapamatovatelnosti a pozitivních emocí, které web uživatelům zanechal.
Nový web vznikl na základě analýzy deset let starého webu, který neodpovídal požadavkům na obsah, přehlednost ani zobrazení na mobilních platformách. Pro DPMB jsme vytvořili kompletně nový web s důrazem na reprezentativnost, funkčnost a ovladatelnost pro všechny věkové kategorie návštěvníků.
Podívejte se na případovou studii
Marketingový slovník Lesensky.cz na druhém místě v kategorii SEO
V kategorii SEO se na 2. místě umístil náš Marketingový slovník, který je součástí našeho webu od roku 2021. Za dva roky své existence pomohl znásobit organiku našeho webu, zefektivnil výkonnostní marketing a v neposlední řadě pomohl etablovat naši agenturu jako experta na poli PR a marketingu.