Protože v létě bývá příležitostí ke školení a networkingu málo, věnovali jsme v červnu vzdělávání a setkávání s oborovými kolegy dvojnásobnou porci času i energie. Sérii přátelských setkání odstartoval ředitel agentury Petr Lesenský, který jako porotce České ceny za public relations nominoval a hodnotil ty nejlepší PR projekty roku 2016. Za marketingový tým poté převzal vzdělávací štafetu Roman Kučera v roli speakera na workshopech SOVA DAY. Nabité dny jsme korunovali účastí rekordní osmičlenné agenturní sestavy na seminářích a slavnostním vyhlášení České ceny za public relations.
V komisi Českých cen za public relations letos Petr Lesenský hodnotil kategorii B2C a sekci Přeshraniční projekty. V porotcovské roli důkladně prostudoval nejúspěšnější české PR kampaně a zároveň diskutoval s ostatními hodnotiteli o vývoji a trendech v oboru. V našich kategoriích se sešly desítky přihlášených projektů, za jednoznačného favorita jsme nominovali kampaň Jedlo pre ajťákov. Ten nakonec získal čtyři ceny. Slavnostního večera a souvisejících seminářů se účastnilo rekordních osm zástupců Lesensky.cz. Networking a reprezentaci brněnského PR jsme zvládli na jedničku a úspěšně jej dotáhli až do prodloužení v ranních hodinách.
V marketingovém týmu jsme červnové vzdělávání zaměřili hlavně na přípravu workshopu na Den marketingových seminářů SOVA DAY. Společně se čtyřmi dalšími speakery představil náš marketingový ředitel Roman Kučera praktické tipy pro plánování, tvorbu a distribuci kvalitního contentu. Ukázku z workshopu s tipy, jak připravit ten nejlepší content pro novináře, najdete v prezentaci zde. Se SOVA DAY a dozvuky České ceny za public relations finišujeme nabitý networkovací červen. Přes léto se ponoříme do vnitrofiremních seminářů a samostudia, na další milá setkání s oborovými kolegy se tak těšíme zase na podzim!