Kampaň Barbory Polákové se probojovala na shortlist ceny EFFIE

Barbora Poláková 285
Veronika Duchoňová
Autor článku: Veronika Duchoňová

Poslední klip Barbory Polákové k písni 2-8-5 vzbudil nejen na české hudební scéně rozruch. Jsme proto rádi, že se naše agentura mohla podílet na medializaci spuštění tohoto unikátního klipu na YouTube. Klip a jeho propagace uspěl nejen u diváků, ale také u odborné veřejnosti. Nově se umístil na shortlistu cen EFFIE a zařadil se tak mezi nejefektivnější české PR a marketingové kampaně roku 2018.

Kampaň ke klipu 2-8-5 se umístila na shortlist v kategorii Sociální, ekologický a kulturní marketing. Po boku dalších šesti adeptů ze skupiny nyní bojuje o vítězství za nejlepší loňský reklamní počin. O tom, zda kampaň uspěje v nabité konkurenci, se dozvíme už 6. listopadu na slavnostním vyhlášení cen EFFIE v Praze.

"Na shortlist se dostaly práce, které víc než polovina poroty v internetovém hlasování posunula do druhého kola. Během fyzického posuzování shortlist finalizovala užší porota ... Jako silné byly hodnoceny kategorie Malý rozpočet a Spotřební zboží. Dobře si také vedla kategorie Sociálního, kulturního a ekologického marketingu, v níž skórovaly především menší a nečlenské agentury AKA."
Médiář.cz

Barbora Poláková je v českém showbyznysu jako zpěvačka stále populárnější. A to i díky tomu, že se nebojí riskovat a při tvorbě klipů se snaží vždy přicházet s něčím ojedinělým. To se jí v případě klipu k písni 2-8-5, který vysílala živě na Instagramu, opět povedlo.

Ve videoklipu k písni 2-8-5 vystupovala řada známých českých osobností a influencerů. Všichni zároveň v tentýž čas na svých profilech klip živě vysílali ze svého pohledu. Vznikla tím neobyčejná sociální pavučina, díky níž si sledující mohli sami vybrat, koho vysílání budou sledovat.

V souvislosti s klipem 2-8-5 jsme v médiích zaznamenali bezmála 200 výstupů. Na sociálních sítích pak klip zhlédlo už během prvních 24 hodin v Instastories sedmdesát tisíc lidí. Za první dva dny měl skoro 300 000 zhlédnutí a na Facebooku příspěvek zaznamenal dosah až půl milionu sledovatelů.

Podrobnosti o celé kampani a případovou studii naleznete zde.

 

Videoklip Barbory Polákové