Do agentury se vracím s novým elánem a otevřenou myslí, říká Veronika Duchoňová

Verča Duchoňová - návrat, s kočičkou | Lesensky.cz
Agenturní zpravodaj | Veronika Gardášová
Autor článku: Agenturní zpravodaj

Agentura Lesensky.cz se od ledna rozšířila o staronovou posilu. Do týmu Petra Lesenského se po dvouleté pauze vrací Veronika Duchoňová, která bude koordinovat marketing, propojovat interní tým a propagovat kulturní projekty.

V agentuře si před lety začínala jako PR manager. Kdy ses začala zajímat o marketing a co tě k tomu vedlo?

K marketingu jsem se laicky dostala už při práci pro neziskové projekty. Jeho široký záběr jsem si však naplno uvědomila až na Marketing festivalu, kam jsem nejdříve chodila jako návštěvník, později jsem tam pracovala i jako koordinátor media relations. V té době jsem dostala možnost nahlédnout pod pokličku těm nejlepším marketérům a nejnovějším trendům. O PR jsem už pak nikdy nedokázala přemýšlet ohraničeně, ale jen v kontextu dalších nástrojů a jejich vzájemného provazování.

Odkud do agentury přicházíš?

Poslední dva roky jsem strávila vedením PR a marketingu hudebního klubu Fléda. K hudbě jsem vždy tíhla, a proto jsem z původní pozice PR managera trochu riskantně vplula do neznámého a živoucího prostředí klubové scény. Chtěla jsem spojit svůj hudební i profesní koníček a zároveň ověřit v praxi onu synergii PR a marketingu.

Jak se to spojení podařilo?

Doufám, že aspoň trochu, a že byla Fléda v posledních dvou letech vidět :) PR a marketing kulturní sféry je velmi specifický. Na jednu stranu pracujete s omezenějšími rozpočty a ve velmi malém a vytíženém týmu, na druhou vás hudební spirit a všudypřítomné nadšení lidí kolem neuvěřitelně nabíjí. Okolnosti vás nutí být kreativní a denně improvizovat, zároveň však nesmíte slevit v ambicích a hodnocení výsledků. Podílet se na provozu jednoho z nejstarších brněnských kulturních stánků s tak výrazným programem byla velká profesní zkušenost, kterou v agentuře velmi dobře zúročím.

Na jakou pozici se do agentury vracíš a v čem bude tvé angažmá nové?

Do agentury se vracím jako marketing manager. Mým úkolem bude koordinace marketingových aktivit pro stěžejní klienty. Ráda bych více propojovala a rozvíjela agenturní kapacity, proto budu mít na starost i projektové řízení. Snad do domu na Štursově ulici přenesu i nově nabytý elán a otevřenou mysl, se kterou se všechny věci řeší snáze.

Na co se v agentuře těšíš?

Těším se na vystoupení z komfortní zóny jednoho odvětví a na to, že pro každého klienta budu připravovat řešení na míru. Mám rozbíhavé myšlení, které se hodí při startu projektů. Zároveň si však potrpím na pořádek a důsledné vedení projektů. V agentuře mi tedy budou dělat radost tři momenty. Prvním je ten, kdy se ze shluku myšlenek stane reálný projekt s jasnými obrysy. Ten další budou drobná vítězství, kdy se práce na zakázce někam posune. Největší katarzí pak bude zhodnocení, zda se výsledek ujal a zda naplnil klientovy potřeby.

Jaké jsou tvé pracovní sny?

Nemám vytyčené žádné mety ve smyslu získání vedoucí pracovní pozice nebo budování osobního brandu. Jsem člověk malých radostí. Přání mám desítky, hlavně v oblasti vzdělání v marketingu a posilování týmové atmosféry. Hlavní sen je však jen jeden. Sním o práci, která mi bude dávat smysl a klientům přinese hmatatelné výsledky. A zdá se, že v agentuře Lesensky si ho mohu splnit.

 

 

První dny v agentuře. Kromě klientů a kolegů Veronika navazuje vztahy i s místní faunou.