Dlouhodobou spolupráci se Záchranným kruhem jsme korunovali tiskovou konferencí

Kampan Ty to zvladnes ilustracni foto
Daniel Dvořák Lesensky.cz
Autor článku: Daniel Dvořák

V polovině října naše agentura pořádala tiskovou konferenci pro neziskovou organizaci Záchranný kruh. Event věnovaný kampani Ty to zvládneš proběhl po půlroční spolupráci, která zahrnuje public relations, ale také webdesign a marketingové konzultace.

Kampaň Ty to zvládneš – Setkání s realitou představuje inovativní instruktážně analytická videa vycházející z reálných dopravních nehod. Upozorňuje tak na každodenní nebezpečí, které hrozí na silnicích, případně v jejich okolí.
 


 

Do pražského Pavilonu Grébovka dorazilo více než deset novinářů z předních českých médií v čele s ČTK, Českou televizí nebo Hospodářskými novinami. Jedním z hlavních témat tiskové konference bylo představení výsledků exkluzivního průzkumu, jenž byl vypracován ve spolupráci s agenturou STEM/MARK. Novináři se tak mimo jiné dozvěděli, jestli Češi někdy sedli za volant pod vlivem alkoholu nebo drog, zda-li by zrušili rychlostní limit na dálnicích, nebo jaké faktory nejvíce rozptylují řidiče při řízení vozidla.
 

Tisková konference Lesensky.cz


Kromě zástupců Asociace Záchranný kruh k novinářům hovořily i špičky integrovaného záchranného systému, tiskové konference se také zúčastnil například zástupce Ministerstva dopravy Tomáš Neřold nebo lékařka a poslankyně parlamentu České republiky Věra Procházková. Jedním z dalších témat setkání s novináři bylo představení videa, které se věnovalo zdravotnímu stavu řidičů.

„Tisková konference byla společně s přípravou průzkumu vyvrcholením naší téměř půl roku trvající spolupráce s Asociací Záchranný kruh. Neziskovému sektoru pomáháme dlouhodobě, pomoc policii, záchranné službě a hasičům je pro nás speciální ctí i výzvou. Pokud můžeme pomoci odvrátit alespoň jednu dopravní nehodu, tak tahle práce má smysl."
CEO agentury Roman Kučera

Pro Záchranný kruh pracujeme od května letošního roku. Od té doby připravujeme každý měsíc dvě tiskové zprávy, přičemž minimálně jedna z nich je spojená s edukativním videem, jenž vzniká ve spolupráci se složkami integrovaného záchranného systému. Spolupráce aktuálně pokračuje dál s novými projekty.

Kromě PR asociaci pomáháme také marketingovými konzultacemi a redesignem webu. Pro web jsme již připravili kompletní grafiku, která je nyní v rukou programátorů. Nový vzhled stránek tak představíme již brzy.