Na jaře rozšiřujeme klientské portfolio. PR aktivity nově zastřešíme developerské firmě Kaláb a festivalu televizních a online seriálů Serial Killer. Společnosti Saloos z kosmetického průmyslu pomůžeme s marketingovou strategií, florbalovému klubu Bulldogs s komunikací na sociálních sítích a s nastavením efektivní komunikace marketérům třinácti obchodních center.
Dlouhodobě preferujeme v každém oboru podnikání jednoho stěžejního klienta, proto se postupně vrháme do nových vod. Máme radost, že nám stále častěji dávají důvěru společnosti, které patří ve svých oborech k lídrům a inovátorům trhu. Noví klienti nám přitom přicházejí do PR i do marketingu, takže se oba týmy mohou těšit na spravedlivou porci nových témat a výzev.
Během jara jsme také podepsali nové smlouvy se staronovými klienty. Mezi nimi jsou například Regionální hospodářská komora Brno či společnost Alca plast, pro kterou agenturní tým v dubnu připravoval podklady pro světové finále podnikatelské soutěže EY Podnikatel roku.