Redesign webových stránek pro Green Ways
Společnost Green Ways je jedním z největších evropských výrobců a distributorů zelených potravin.
Green Ways
Společnost Green Ways je jedním z největších evropských výrobců a distributorů zelených potravin. Zelený ječmen a chlorellu prodává přes etický síťový marketing a přes osobní komunikaci prodejců s koncovými uživateli. Výrobky Green Ways patří k nejlepším produktům svého druhu na trhu.
Zadání klienta a naše role
Naším úkolem bylo redesignovat stránky společnosti tak, aby prezentovaly nejen její produkty, ale hlavně hodnoty a vize. Online prezentace měla za úkol představit produkty a firmu Green Ways, a zároveň informovat o jejich užívání, účincích a výrobě.
Realizační tým:
- Grafika:
Ivan Kebeleš - UX (Struktura):
Roman Kučera - Copywriting
Michaela Kurtaničová, Tereza Ticháčková - Development:
New Logic
Typografie a barvy
V designu jsme tak kromě korporátní tmavě zelené barvy využili také světlejší odstíny zelené a bílou. Web pracuje s fontem Cairo, který ladí s původní identitou značky.
Autorská sada piktogramů
Jedním cílů webu je informovat a budovat znalostní platformu o zelených potravinách. Stránky poskytují informace o složení, užívání, skladování i výrobě zelených potravin.
Aby se zákazníci v textech vyznali a snadno se jim v nich orientovalo, navrhli jsme autorskou sadu piktogramů.
Vzdušný design s důrazem na přírodu a partnerství
Ve webové propagaci Green Ways vyzdvihujeme kromě produktů také vztah k přírodě, ke zdraví a kvalitu produktů i osobních vztahů v "zelené komunitě".
Na stránkách lze proto najít vizuální odkazy na firemní kulturu síťového marketingu. Fotografie využité na webu mají navodit pozitivní atmosféru spolupráce, pomoci a příležitostí.