Nejvyšší čas přejít na GA4. Co vás čeká a na co se připravit?
Jen tři měsíce zbývají do konce sběru dat pro Google Analytics v podobě, na kterou jsme zvyklí za poslední roky. Nová přepracovaná verze mění způsob měření, práci s analytickým nástrojem i použití posbíraných dat. Jste připraveni?
Přečíst novinkuReport: Komunikační strategie volebních týmů
Několik desítek PR a marketingových specialistů zaplnilo ve středu 8. února přednáškovou místnost Vysoké školy kreativní komunikace, aby se zúčastnili panelové diskuze DOBOJOVÁNO! – Aneb komunikační strategie a taktiky volebních týmů. Vystoupení...
Přečíst novinkuNoví klienti: Spolupracujeme s Filharmonií Brno a Dopravním podnikem města Brna
S radostí oznamujeme pětici nových klientů. V roce 2023 zaštítíme PR aktivity pro českého výrobce otopných těles Korado či pořadatele IT kurzů Engeto. S propagací letošní koncertní sezony pomůžeme na sociálních sítích Filharmonii Brno. Dalším...
Přečíst novinkuAPRA volila nové vedení, Petr Lesenský pokračuje ve výkonné radě
Asociace public relations (APRA) si na svém generálním shromáždění zvolila novou výkonnou a revizní radu, převolena byla také etická a smírčí komise. Sedmičlenné výkonné radě bude příští dva roky předsedat Radek Maršík.
Přečíst novinkuZ APRA přináším cit pro diplomacii a důraz na vzdělávání, říká nová account directorka Pavla Mudrochová
Dvacet let zkušeností v oboru a expertní znalost PR byznysu. Tak by se dal shrnout bohatý profesní životopis Pavly Mudrochové, která k nám v lednu nastoupila na pozici Account director. V rozhovoru jsme se jí zeptali na zajímavosti při práci v APRA...
Přečíst novinku