Green Ways pomáháme s marketingem nových produktů

Green Ways nové produkty kampaň od Lesensky.cz náhled
Veronika Duchoňová
Autor článku: Veronika Duchoňová

Už třetím rokem se staráme o marketing zelených potravin Green Ways. Za tu dobu jsme připravili tisíce stran magazínů, facebookových postů i řadu strategií na téma ječmene a chlorelly. Letos na jaře společnost představila nové produkty, u jejichž vzniku a propagace jsme nemohli chybět. Do našich kampaní a obsahových plánů tak nově vítáme řepu, mrkev, borůvku a brusinku.

Část kampaně probíhala vzhledem k událostem i během jarního lockdownu. Dynamiku a turbulentní období pandemie se nám podařilo vyřešit změnami timingu kampaně, ale nakonec také zakomponováním statu quo do obsahového plánu projektu.

Nové produkty jsme představili na webu, Facebooku a v časopisu

O vstup řepy, mrkve, borůvky a brusinky na trh se náš marketingový tým staral od jara. Propagaci jsme odstartovali spuštěním webových stránek produktů. Novinky jsme také podpořili na Facebooku edukativním videospotem a v interním časopisu.

Magazín Green Ways s novými produkty

V další fázi kampaně jsme připravili recepty a komiks. V receptech jsme se zaměřili na osvěžující pochoutky. Novou kolekci barevných potravin jsme proto zakomponovali do domácích limonád a zmrzlin, které jsme také osobně vyrobili a otestovali.


Motiv barevných produktů jsme využili také při přípravě komiksu pro děti, v němž se zvířátka z naší autorské dílny seznamují s pěstováním a zpracováním borůvky, brusinky, mrkve nebo řepy. Komiks se dějově odehrává v době přetrvávajících pandemických opatření, proto zvířátka výklad o nových produktech sledují přes Skype.
 

Ukázka komiksu pro Green Ways

Navzdory době homeofficové chystáme další komunikační kanály

V budoucnu plánujeme další marketingovou podporu nejen pro nové barevné produkty, ale taktéž pro stávající zelené potraviny. Spolupráci se nám podařilo přesunout na pravidelnou bázi ZOOMů, teleporad a e-mailových reportů, takže se daří plnit plány, dodržovat termíny i přicházet s novými strategiemi.

GW TV představuje inspirativní osobnosti společnosti

Ve spolupráci s Green Ways jsme před nedávnem spustili a odpropagovali také online televizi GW TV, která nabízí rozhovory s představiteli společnosti a inspirativními manažery z řad partnerů Green Ways. Bezprostředně po spuštění platformy vycházelo každý týden jedno interview. Tomu předcházel krátký video teaser ve facebook skupinách Green Ways. Brzy nás také digitalizace materiálů společnosti a jejich postupné převedení také do online podoby.

Finišujeme vánoční kampaň

Aktuálně intenzivně řešíme propagaci pro vánoční období. Na konci listopadu jsme již představili například vánoční návlek na krabice. V prosinci navážeme dalšími aktivitami na Facebooku i dalších kanálech.

Green ways vanocni krabice by Lesensky.cz