Studentská agentura PR Gang připravuje na příští rok hned několik zajímavých projektů spojených s umělou inteligencí. Sérii přednášek doplní také spolupráce s organizacemi z neziskového sektoru a nově i s Kanceláří marketingu a cestovního ruchu města Brna.
„Jak začít v online marketingu“, „Letem světem virálem“ nebo „Jak dělat soušl jako Prchal (… anebo raději ne)“. To jsou názvy přednášek, které PR Gang v právě končícím akademickém roce organizoval na půdě brněnských univerzit. Studenti si během nich mohli prohloubit znalosti o výkonnostním marketingu či sociálních sítích.
Naše kreativní agentura PR Gang, která zajišťuje vzdělávací programy pro studenty, již sedmým rokem spolupracuje s Masarykovou univerzitou, Mendelovou univerzitou i Vysokým učením technickým v Brně. Mimo přednášky a propojení s praxí přináší i uzajímavé příležitosti. Ty letos vyzkoušeli zástupci PR Gangu Magdaléna Čevelová a Martin Foral, kteří si v prestižní soutěži Young Lions museli poradit s náročným tématem v podobě ESG reportingu.
Umělá inteligence v PR praxi
I v příštím roce na studenty čekají nové zajímavé výzvy. Vedoucí projektu totiž zvolili velmi progresivní a zároveň aktuální téma, které hýbe světem mediální komunikace, a to umělou inteligenci. Ve všech kampaních, do nichž PR Gang studenty zapojí, budou muset využívat nástroje umělé inteligence a prezentovat, jakým způsobem je v marketingu a PR využili.
Studenti mají drive a nápady, ale chybí jim praxe. V rámci PR Gangu pracují na velmi rozmanitých úkolech, a to jak v komerční sféře, tak pro příspěvkové organizace a nadace. od příštího roku budou pravidelně spolupracovat s interními marketéry města Brna. PR Gang pro ně tak kombinuje vzdělávání s tolik potřebnou praxí.“
Petr Lesenský, zakladatel studentské agentury PR Gang
Pokračovat bude též pravidelný cyklus přednášek ve vybraných školách jihomoravského regionu. Kromě novinek z oblasti AI a marketingu měst se studenti mohou těšit na tradiční témata, jako je public relations, komunikace na sociálních sítích, krizová komunikace či základy marketingu.