Na Marketing Festivalu jsme se vzdělávali i pomáhali s mediálním servisem

Marketing festival - pomoc s mediálním servisem | Lesensky.cz
Veronika Duchoňová
Autor článku: Veronika Duchoňová

Letošního Marketing Festivalu jsme se zúčastnili v rekordním počtu. Agenturu Lesensky.cz zastupovalo hned šest členů týmu, kteří se zúčastnili nejen přednášek, ale také navštívili několik workshopů. Vedle vzdělávání jsme na Marketing Festivalu i pracovali, v rámci domluvených mediálních partnerství jsme totiž zajišťovali rozhovory se stěžejními řečníky.

Letošní Marketing Festival se konal 9. a 10. listopadu v Praze. Na akci jsme vyrazili v silném počtu šesti zástupců našeho PR i marketingového oddělení. „Ve čtvrtek jsem se zúčastnili trojice workshopů. Obchodní ředitel agentury Roman Kučera zavítal na školení krizové komunikace Lékařů bez hranic, markeťačka Míša Kurtaničová navštívila Facebook Ads Masterclass. Mě zaujalo školení o tom, jak si se sociálními sítěmi hrají markeťáci v Alza.cz,“ říká vedoucí marketingu Lesensky.cz Veronika Duchoňová.

Hlavní program Marketing Festivalu se odehrál v pátek v Kongresovém centru Praha. Pro sedmnáct stovek marketérů včetně zástupců naší agentury byl na celý den připravený program nabitý těmi nejvýznamnějšími tvářemi současného světového marketingu. Přednášky osobností, jako je Avinash Kaushik, Rand Fishkin, Bob Hoffman, Bradley Vines nebo Filip Podstavec, jsme si rozhodně nemohli nechat ujít.

Na Marketing Festivalu jsme se ale pouze nevzdělávali. V rámci naší spolupráce s týmem Jindřicha Fáborského jsme již dlouhé měsíce před akcí jednali s významnými tuzemskými médii o mediálních partnerstvích. Výsledkem bylo navázaní spolupráce s weby MediaGuru, Markething a Marketing Journal a také s magazínem Forbes a Marketing Sales Media. „Na samotné akci jsme se potkali se zástupci celkem deseti médií a zprostředkovali jsme rozhovory se čtyřmi řečníky,“ dodává naše kolegyně Veronika Duchoňová, která měla celou akci za naši agenturu pod palcem.

 

Lesensky.cz na rozhovoru s Avinashem Kasuhikem

Pro Marketing Festival jsme zařizovali také rozhovory. Nejžádanější osobou byl Avinash Kaushik, kterého exkluzivně zpovídala Martina Vojtěchovská z MediaGuru

Spolupráce s Jindřichem Fáborským pro nás Marketing Festivalem rozhodně nekončí. Jeho týmu pomáháme s media relations u dalšího projektu – veletrhu elektronické komerce Ecommerce Expo Prague, který se uskuteční na konci ledna 2018. Jako mediální partner budeme mít na veletrhu stánek a budeme rádi, pokud nás na něm navštívíte a stavíte se na kus řeči.