Tisková akce pro novináře pro Quick stop car

Event pro Quick Stop Car přilákal 15 novinářů

Profile picture for user Veronika Duchoňová
Veronika Duchoňová
22. 3. 2022

Pro franšízovou síť autoservisů Quick Stop Car jsme připravili mediální launch. Na akci byla k vidění plně funkční servisní jednotka i ukázka servisních prací. Události se zúčastnilo patnáct novinářů, díky kterým získalo uvedení značky na trh patřičné mediální pokrytí.

Akci jsme zastřešili produkčně i mediálně. Náš tým se tak postaral o merchandise, tiskoviny, pozvánky pro média, grafické instalace, scénář a hladký průběh celého dopoledne. Role moderátora se zhostil fotbalista Petr Švancara.
 


Během dvou hodin se novináři seznámili s novým konceptem mobilních servisů a probrali jej přímo s jednatelem Quick Stop Car Markem Zukalem. Při prohlídce servisu technici médiím ukázali rozsah možných oprav i technologie, kterými jsou vybaveny.

„V diskuzní části eventu novináře nejvíce zajímal servisní koncept, jak bude franšíza fungovat, zda se hlásí noví franšízanti či do kterých zemí plánuje expandovat. Dotazy směřovaly též k umístění servisů.“

Daniel Dvořák, PR manager Lesensky.cz

 

Ukázka mediální zmínek z tiskové konference pro Quick stop car


Ihned po eventu jsme se s vybranými novináři spojili a poskytli jim follow-up.  Díky rychlému přísunu doplňkových informací a profesionálních fotografií získal Quick Stop Car zmínky v médiích už pár hodin po akci. O nové franšíze referovala například iDnes.cz, Aktualne.cz či Český rozhlas.