Pro franšízovou síť autoservisů Quick Stop Car jsme připravili mediální launch. Na akci byla k vidění plně funkční servisní jednotka i ukázka servisních prací. Události se zúčastnilo patnáct novinářů, díky kterým získalo uvedení značky na trh patřičné mediální pokrytí.
Akci jsme zastřešili produkčně i mediálně. Náš tým se tak postaral o merchandise, tiskoviny, pozvánky pro média, grafické instalace, scénář a hladký průběh celého dopoledne. Role moderátora se zhostil fotbalista Petr Švancara.
Během dvou hodin se novináři seznámili s novým konceptem mobilních servisů a probrali jej přímo s jednatelem Quick Stop Car Markem Zukalem. Při prohlídce servisu technici médiím ukázali rozsah možných oprav i technologie, kterými jsou vybaveny.
„V diskuzní části eventu novináře nejvíce zajímal servisní koncept, jak bude franšíza fungovat, zda se hlásí noví franšízanti či do kterých zemí plánuje expandovat. Dotazy směřovaly též k umístění servisů.“
Daniel Dvořák, PR manager Lesensky.cz
Ihned po eventu jsme se s vybranými novináři spojili a poskytli jim follow-up. Díky rychlému přísunu doplňkových informací a profesionálních fotografií získal Quick Stop Car zmínky v médiích už pár hodin po akci. O nové franšíze referovala například iDnes.cz, Aktualne.cz či Český rozhlas.