Ceny Lemur, které oceňují nejlepší PR projekty roku, znají své vítěze. A letos jsme na bedně i my. S naší krizovou komunikací pro české výrobce kamen a krbů jsme získali 3. místo v kategorii PR pro průmysl. Na shortlist, z něhož se nejlepší projekty vybírají, se tahle "krizovka" dostala celkem ve třech různých kategoriích.
V letošních cenách Lemur jsme měli jedno horké želízko v ohni. A to doslova. Naše krizová komunikace pro Asociaci pro ekologické vytápění dřevem se dostala na shortlist celkem ve třech různých kategoriích. Na slavnostním udílení cen v pražské Nové Spirále jsme si přitom v kategorii Průmysl došli pro ocenění za 3. místo.
„Konkurence v Cenách LEMUR je každý rok větší a větší, takže máme velkou radost, že jsme se s krizovou komunikací umístili. Zastavení evropské legislativy v tak krátkém čase a s poměrně malým rozpočtem byl husarský kousek a jsem rádi, že to ocenila i porota," říká Petr Lesenský, majitel agentury Lesensky.cz.
O projektu jsme se více rozepsali v nedávné případové studii. Výrobcům krbů a kamen jsme se snažili pomoci s potenciálními dopady nové evropské směrnice, která by výrazně poškodila nejen je, ale i samotné spotřebitele.
Hlavními devízami projektu byla nejen rychlost, ale zejména jeho efekty a finální dopady. Během čtyř dnů od začátku krizové komunikace se k chystaným pravidlům začali negativně stavět čeští politici napříč spektrem, tuzemští europoslanci začali tlačit na Evropskou komisi a ta po týdnu od spuštění naší iniciativy návrh nové směrnice odložila na neurčito.