Na podzim jsme získali Barboru Polákovou, Newton, TopGis i brněnskou Galerii Vaňkovka

Tým agentury Lesensky.cz
Veronika Duchoňová
Autor článku: Veronika Duchoňová

Na podzim jsme zahájili spolupráci se čtveřicí nových klientů. Pro Barboru Polákovou zajišťujeme medializaci jejích klipů a úspěšně se podílíme na propagaci videa k písni 2-8-5. Společnosti Newton Media zase pomáháme s launchem první mobilní monitorovací aplikace. Do portfolia klientů pak nově řadíme i dvě brněnské firmy, leadera v oblasti geoinformatiky TopGis a Galerii Vaňkovka.

Zpěvačce a herečce Barboře Polákové pomáháme s propagací nových videoklipů. „Barbora Poláková u každého svého klipu přichází s novým nápadem a využívá neotřelé postupy. Jejímu inovativnímu přístupu fandíme a těší nás, že můžeme dát světu vědět o její práci. Poprvé jsme komunikovali její unikátní klip k písni 2-8-5, který vznikl živým vysíláním na Instagramu,“ uvedla Markéta Kohoutková, ředitelka PR oddělení.

Od září letošního roku pak komunikačně podporujeme uvedení nové aplikace společnosti Newton Media. Jde o historicky první mobilní aplikaci, která má zjednodušit, a hlavně zefektivnit práci s monitoringem médií.

Těžíme zároveň i ze své silné regionální pozice. Jakožto jedinému mimopražskému členovi Asociace PR agentur se nám daří do klientského portfolia získávat významné firmy z jihomoravské metropole. Pro společnost TopGis od října zajišťujeme propagaci služeb v oblasti zpracování mapových dat a nově také zaštiťujeme PR aktivity pro Galerii Vaňkovka. „Pro Vaňkovku budeme zajišťovat nejen regionální media relations v souvislosti se sezónními akcemi, ale naším cílem je dostat brněnské nákupní centrum i do celostátních médií. Chceme Vaňkovku prosadit v rámci témat o nákupním chování Čechů či ji prezentovat jako mluvčího k novým trendům v retailu. V této oblasti je samozřejmě klíčové období předvánočních nákupů, proto startujeme spolupráci od listopadu,“ sdělil obchodní ředitel Roman Kučera.