Školím, školíš, školíme - letos jdeme aktuálním trendům naproti

Školím, školíš, školíme, školení | Lesensky.cz
Agenturní zpravodaj | Veronika Gardášová
Autor článku: Agenturní zpravodaj

Ve všední i víkendové dny. V Brně, Praze, Ostravě i na dalších místech republiky. Jako agentura nesmíme zůstat pozadu, proto se neustále školíme a vylepšujeme naše služby. PR a  marketing jsou totiž rychle se měnící odvětví a zaspat se rozhodně nevyplácí.

Dali jsme si závazek, že do konce roku 2016 se všichni "Lesenští" zúčastní nějakého školení, které je obohatí ve znalostech a dovednostech správného PR a/nebo marketingového manažera. Díky tomu můžeme rozšiřovat a zdokonalovat naše služby a držet krok s těmi nejlepšími tuzemskými agenturami.

Přehled školení, kterých se účastníme:

  • Prague Communication Academy (APRA) - trendy v PR
  • Digisemestr - online marketing
  • Dobrý web - pokročilé nastavení PPC kampaní
  • H1 - sociální sítě, copywriting
  • Marketing Festival - trendy v marketingu
  • Konference Sova B2B
  • UP Business Camp - konference o cestě k úspěšnému podnikání

Poslední jmenovaná konference se konala v sobotu 5.11. a my jsme byli mediálními partnery. Za agenturu se jí zúčastnil nováček Martin Bořil, kterému se tak naskytla příležitost vyslechnout si příběhy úspěšných startupů a podnikatelů. „Dozvěděl jsem se například, jak se dá i negativní informace obrátit ve prospěch společnosti, které aplikace udávají trendy nebo jaké jsou nejčastější copywriterské chyby,” shrnul Martin.

Dozvěděli jsme se například, co obnáší rozjezd start upu nebo jak by měl vypadat úspěšný content marketing. Dozvěděli jsme se například, co obnáší rozjezd start upu nebo jak by měl vypadat úspěšný content marketing.

Sobotní den strávila na školení i PR a marketingová manažerka Aneta Sklenářová, která je účastnicí Digisemestru. „Jsme teď přesně v polovině bloku přednášek. Profesionálové v oboru mě už naučili, jak efektivně nastavit PPC i facebookové kampaně a jak je správně vyhodnocovat. Pojem SEO už mi taky není úplně cizí a jsem ráda, že všechny informace můžu předat do agenturního týmu,” řekla Aneta.

Digisemestr Digisemestr je nyní ve své polovině

Všichni členové agenturního týmu mají naplánovaná školení až do konce roku. Kromě těch stávajících tak do týmu přibudou i další znalosti z oblasti copywritingu či krizové komunikace.

Jak na pokročilé nastavení PPC kampaní se dozvěděli Monika Kváčková a Roman Kučera. Jak na pokročilé nastavení PPC kampaní se dozvěděli Monika Kváčková a Roman Kučera.

Konference Sova B2B nás také posunula o kus dál. Konference Sova B2B nás také posunula o kus dál.