Rozšiřujeme si obzory v marketingu, vyrazili jsme proto na Digiveletrh

Digiveletrh  | Lesensky.cz
Agenturní zpravodaj | Veronika Gardášová
Autor článku: Agenturní zpravodaj

Marketing se neustále vyvíjí a trendy v něm se dynamicky mění během krátké doby. Abychom zjistili, kterým směrem se teď ubírají pražské agentury, zúčastnili jsme se jejich prezentací v rámci Digiveletrhu. Ten se konal 16. února ve stylových prostorách industriálního Global centra pod taktovkou Médiáře.

Na Digiveletrhu nebylo o marketingové agentury nouze, celkem se jich zúčastnilo a svůj koncept představilo šestnáct osvědčených i nových společností. Mezi nimi například Ogilvy One, RobertNěmec.com, Spoko nebo Storytlrs. Poklidná přehlídka agentur se na Twitteru proměnila ve válku vedenou pod hashtagem #digiveletrh. Účastníci akce si tak prostřednictvím online sociálních sítí vyměňovali své postřehy a pro ostrá slova často nechodili daleko. V kterém jiném prostředí by se také mělo diskutovat, když právě online marketing a využívání sociálních sítí hýbou marketingovým světem.

A jaké dojmy měli z Digiveletrhu zástupci našeho marketingového oddělení? „Baví nás sledovat aktuální trendy a přesahy současného online marketingu. Kolegové z digitálních agentur, ať už je toto označení jakkoli nepřesné, prezentovali nejen své projekty, ale také způsob uvažování, styl práce a v neposlední řadě výsledky. Přestože nepadlo jediné slovo o PR, nechali jsme se inspirovat a velmi rádi se zúčastníme opět příští rok. A kdo ví, třeba budeme mít tu čest prezentovat přesah digitálu do PR a naopak s naším konceptem Marketing 360 a PR 360,” uvedl ředitel marketingu Lesensky.cz Roman Kučera.

IMG_20160216_102023 IMG_20160216_111953 IMG_20160216_115116