Rozšiřujeme agenturní tým. O obchod se nově bude starat Veronika Havránková

obchod, Veronika Havránková | Lesensky.cz
Agenturní zpravodaj | Veronika Gardášová
Autor článku: Agenturní zpravodaj

Od ledna jsme rozšířili naše agenturní řady i v dalších odděleních než jen v PR a marketingu. Čerstvou týmovou posilou se stala Veronika Havránková, která se od nového roku stala součástí obchodního týmu. Za úkol bude mít především vyhledávání nových obchodních příležitostí a oslovování klientů. Do agentury přišla z hlavního města, Brno si však hned získalo její sympatie. Našla zde totiž více prostoru pro rodinu i pro svůj motorkářský koníček.

Do agentury si přišla z Prahy. Co tě vedlo k tomu vyměnit hlavní město za Brno?

Především osobní důvody, přestěhovala jsem se sem za láskou. Když jsem ale hledala práci v Brně, sháněla jsem flexibilní pozici, při které budu mít možnost cestovat i do Prahy. A právě to vnímali v agentuře jako výhodu. Díky dlouholetým kontaktům z hlavního města můžu přivést nové klienty i sem do Brna.

Ve firmě jsi už od začátku roku. Co konkrétně máš na starosti?

Mým hlavním úkolem je podílet se na nastavení obchodní strategie agentury a vyhledávání obchodních příležitostí. Dlouhodobým cílem naší práce je, aby firma nejen reagovala na poptávky společností, ale také aktivně obchodovala a rozvíjela se.

Jak ses vlastně o agentuře dozvěděla?

S nabídkou spolupráce mě oslovil přímo Petr Lesenský. Už po prvním rozhovoru jsem věděla, že je tohle agentura, pro níž chci pracovat. Líbil se mi přístup, který byl profesionální, přímý, lidský a hlavně otevřený novým nápadům. Možnost vymýšlet obchodní strategii agentury, spolupodílet se na jejím rozvoji a rozšířit svoje znalosti o PR a marketing, to byly hlavní argumenty, proč se do této práce vrhnout po hlavě.

Jak se ti v Brně zatím líbí?

V Brně jsem moc spokojená. Nevím proč, ale vždycky mě to táhlo na Moravu a opravdu mě to tu velmi mile překvapilo. Život tady je mnohem klidnější než v Praze, tam je všechno takové hektické a anonymní. Brno je mnohem přátelštější a člověk tady trochu zvolní. Jediné, z čeho jsem byla v šoku a čeho jsem se bála, jsou šaliny. Zarazilo mě, jak se mezi nimi lidi bez problémů procházejí.

Na osobních schůzkách se potkáváš s různými typy klientů. Pomáhají ti i předchozí zkušenosti z oboru?

Vysvětlit klientům, co je to PR a v čem pro ně může být přínosem, je často docela náročné. Některé firmy PR vůbec neznají, jiné o jeho fungování zase mají velmi zkreslené představy. I já se tak musím neustále učit a vzdělávat, abych mohla na schůzkách dobře argumentovat. Vzhledem k tomu, že mám dvanáctiletou praxi, pro mě však jednání s klienty z různých oblastí není problém.

Co děláš ve volném čase, když pracovní povinnosti skončí?

Prioritou je pro mě samozřejmě péče o děti a rodinu, ta je pro mě hodně důležitá. Momentálně se ale nejvíc těším na to, až bude jaro a já budu moci vytáhnout z garáže motorku. Myslím, že každý člověk si má plnit své sny a motorka je právě ten sen, který si teď užívám nejvíc.

Veronik Havránková

Volný čas tráví Veronika nejraději s rodinou. Pokud jí zbyde chvilka pro sebe, brázdí silnice na motorce