PRgang startuje druhý semestr se třemi univerzitami a novými mentory

2.10.2017

Náš projekt studentské PR agentury PRgang od podzimního semestru spolupracuje již se třemi brněnskými univerzitami. Na studenty opět čekají reálné úkoly z oblasti public relations a marketingu pod vedením patnácti zkušených mentorů.  Hlásíme také nové klienty, PRgang bude pracovat na zakázkách z oblasti kultury, byznysu, politiky či sportu.

Náš projekt studentské PR agentury odstartoval začátkem letošního roku. S jednoduchým konceptem propojujícím studenty PR a marketingu s reálnými zakázkami se teď na podzim setkají studenti Fakulty sociálních studií a Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity, Fakulty podnikatelské VUT a Provozně-ekonomické fakulty Mendelovy univerzity.

Cílem  projektu není jen pomoc se vzděláváním studentů, ale také s jejich uplatněním na trhu práce. Propojujeme v něm totiž teorii s praxí, nadšení se zkušenostmi, a nadaným studentům toužícím po práci v oboru umožňujeme získat přímý kontakt s firmami, které by o jejich práci mohly mít zájem. S „koučováním“ mladých nadějí PR a marketingu na podzim pomůže už půldruhá desítka mentorů. Do projektu se nově zapojili mimo jiné i šéfredaktoři nejčtenějších brněnských deníků. Studentům se tak nabízí jedinečná možnost konzultovat svou práci a vypracované úkoly s těmi nejlepšími z marketingové a PR branže.

PRgang pracuje na úkolech pro reálné klienty, které vybíráme tak, aby svým oborem studenty zaujaly nebo měly charitativní přesah. V minulém semestru to byl například brněnský Hospic sv. Alžběty nebo společnost Kofi-Kofi. Nyní se bude naše studentská PR agentura starat o potřeby Filharmonie Brno, projekt Prezident21, Nadaci Partnerství, Muni Press či tým amerického fotbalu Brno Alligators. V rámci projektu PRgang navíc pořádáme pro studenty workshopy, na nichž se učí, jak komunikovat s médii, jak psát tiskové zprávy nebo jak vybudovat komunikační strategii.

Více informací o našem projektu a jeho aktivitách lze nalézt na www.prgang.com či na Facebooku.

 

Přednáška na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně. Na snímku Petr Lesenský, šéf agentury Lesensky.cz, která za projektem stojí, spolu s kolegyní Ivou Petrovovou.