PR Manager

PR Manager/Senior PR Manager (Praha)

Do pražské pobočky Lesensky.cz

Baví tě psát texty a vymýšlet zajímavá témata pro média? Máš už s PR alespoň dvouleté zkušenosti? Zajímá tě práce v agentuře s marketingovým přesahem a člentvím v prestižních tuzemských i zahraničních sítích? Pak se ozvi! Do pražské pobočky agentury Lesensky.cz hledáme zkušeného člověka na pozici PR Manager.

Jsme středně velká agentura, která vznikla v Brně, ale už dva roky budujeme také pražskou pobočku. Aktuálně je nás celkem kolem pětadvaceti.

Staráme se o klienty napříč obory a realizujeme pro ně PR i marketingové kampaně. Kromě toho máme vlastní studentský projekt PR Gang, děláme školení v rámci PR Akademie nebo se rádi podílíme na různých ad hoc zajímavých aktivitách (především v oblasti kultury a CSR). Navíc jsme jediná agentura v APRA se sídlem mimo Prahu.

V Praze sedíme v Impact Hubu (Drtinova ul. blízko Anděla). Nemáme pevně stanovenou pracovní dobu a největším firemním benefitem je volnost. Nenutíme nikoho sedět každý den 8 hodin v kanceláři, vidíme se podle toho, jak je potřeba.

What is this all about čili co by bylo tvým úkolem?

  • péče o cca 3–5 klientů z různých oborů ( finance, státní správa, lifestyle, marketing, služby, apod.)
  • příprava komunikační strategie pro klienty a její implementace
  • komunikace s klientem i s médii, intenzivní komunikace s novináři
  • copywriting a příprava rozmanitých textů od tiskových zpráv přes newslettery až po lifestyle články
  • pomoc s organizací akcí pro novináře, potažmo pro partnery
  • zajištění další kreativy (např. spolupráce s influencery, mediální partnerství, interní klientská média, apod.)
  • monitoring médií
  • byli bychom rádi, kdybys dokázal/a pomoct i v rámci new businessu a vlastního PR agentury (občasné schůzky s potenciálními klienty nebo partnery). Nejedná se však o aktivní obchodní akvizici, spíše o pomoc s přípravou nabídek v rámci výběrových řízení, pomoc s přípravou individuálních nabídek apod.

Co bys měl/a mít ve vínku:

  • aspoň 2 letou zkušenost z médií nebo přímo s Public Relations ( je jedno jestli z agentury nebo z klientské strany)
  • výbornou znalost mediální scény a silné media relations
  • výborné komunikační a organizační dovednosti
  • cit pro psaní textů a výbornou úroveň psaného projevu v ČJ
  • drive, proaktivitu a určitou dávku asertivity – nevadí ti komunikovat s cizími lidmi a být součástí battlu Praha versus Brno
  • samostatnost a pečlivost (nejen pro přípravu témat a textů, rešerší,…)
  • schopnost práce v programech MS Office
  • aspoň šťopičku kreativity a zájmu podílet se na vymýšlení nových témat nebo kampaní, chuť se v oboru rozvíjet, sledovat a zkoušet nové trendy

Co můžeme na oplátku nabídnout?

  • velkou svobodu a volnost (maximálně flexibilní pracovní doba)
  • home office dle potřeby a domluvy
  • pracovní místo v agenturním domě se super zázemím
  • lidský a přátelský kolektiv
  • časté týmové akce
  • vzdělávání – vybíráš si, na jaké přednášky nebo akce bys chtěl/a jít
  • dynamiku – u nás se pořád něco děje, participujeme na mnoha projektech, školíme, vymýšlíme nové kampaně a spolupráce
  • férový přístup – řešíme všechno na rovinu

Praktické informace

Možná nesplňuješ úplně všechny požadavky, možná toho naopak umíš ještě mnohem víc.

Pokud jsme tě zaujali a chceš to s námi zkusit, ozvi se nám do 1. října na e-mail gardasova@lesensky.cz! Těšíme se na tvůj životopis, motivační dopis a případně taky ukázky tvé práce (reference)

Takhle to u nás vypadá

Jsme Lesensky.cz

Petr Lesenský pracoval 7 let v médiích, než v roce 2009 založil vlastní agenturu. Vznikla agentura Lesensky.cz. Díky precizní práci s informacemi a dobrým vztahům s novináři se agentuře brzy podařilo získat prvního velkého klienta – společnost IKEA. Vzápětí se přidala Invia.cz, E.ON a desítky dalších. Více klientů vedlo k rozšíření služeb. Dnes se dvacetičlenný tým věnuje PR, strategickému i výkonnostnímu marketingu, sociálním sítím, webdesignu a grafice. Za každý z 300+ dokončených projektů vděčí agentura svým šikovným lidem a obětavému týmu. Ten vždy pracuje na kampaních společně a kombinuje znalosti specialistů a otevřené workflow. Vše funguje, protože spolu pracují kolegové, přátelé i parťáci. Kampaně Lesensky.cz fungují, protože spolu lidé v týmu mluví, píšou a navrhují. Agentura funguje, protože od roku 2009 táhne za jeden provaz.

Chcete o nás vědět víc?

Chcete o nás vědět víc?

O práci u nás už víte vše. O lidech a  týmu trochu méně. I my máme svou story a rádi se o ni podělíme. Podívejte se na naši historii, omrkněte členy týmu i zákulisní fotky a poznejte nás lépe!

Vše o Lesensky.cz