PR Gang na univerzity přivádí Notino, IBM a Kiwi.com

PR Gang semestr 2019
Veronika Duchoňová
Autor článku: Veronika Duchoňová

Naše studentská agentura PR Gang vstupuje do pátého semestru. Nově přicházíme s klienty jako Notino či Kiwi.com, v tomto školním roce také již proběhla spolupráce s IBM. Díky našemu vzdělávacímu projektu si tak studenti vyzkouší práci pro velké korporace a získají zpětnou vazbu od zadavatelů, akademiků i předních odborníků z praxe.

Letos PR Gang zahajuje třetí rok své existence. Za tuto dobu se do jeho aktivit zapojilo přes 700 studentů brněnských vysokých škol, kteří si ověřili své schopnosti na úkolech pro více než 20 významných subjektů z brněnského regionu. Kromě regionálních firem nejrůznějších velikostí se do PR Gangu zapojují také významné instituce jako Moravská galerie, Filharmonie Brno či třeba Regionální hospodářská komora.

„Každý semestr se zaměřujeme na jiný typ klientů. Po příspěvkových organizacích či kulturních institucích tentokrát studentům přiblížíme prostředí největších korporací. Mladí lidé  mají rádi velké brandy, proto  jim poodkryjeme  jejich zákulisí a dáme jim možnost se ukázat.“
Petr Lesenský, majitel Lesensky.cz

Přednášky se konají přímo během výuky na půdě univerzit, kterým se tak snažíme zprostředkovat kontakt s nejzajímavějšími lidmi a klienty v oboru PR a marketingu. Své nápady studenti prezentují přímo zadavatelům, díky čemuž získají zpětnou vazbu a naučí se reagovat na přímé otázky.

PR Gang diskuze 2018


Největší událostí PR Gangu bude v jarním semestru panelová diskuse s odborníky na téma nejnovějších trendů v komunikaci. Experti z oblasti médií, PR a marketingu představí nejmodernější způsoby, jak firmy a instituce provazují v komunikaci média, sociální sítě či influencery. Diskuse se uskuteční 30. dubna 2019 na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity a stejně jako o celý projekt se o ni bude starat naše kolegyně Veronika Gardášová.